Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Hvordan går det med deg ?

Jeg skal snart på min andre nattevakt.. noe som er en utfordring siden jeg er konstand ekstremt trøtt om dagen. Men det gikk noen lunne greit i natt så det går vel en natt til....

Fortsatt er bivikningene mine like intensen og dessverre begynner jeg mer å mer å indentifisere meg med at dette har gått bra.

Er så redd for at jeg bare setter meg opp for et vanvittig fall når blodprøven er tatt. Men jeg klarer bare ikke å legge fra meg tanken på at dette har gått bra. Vet ikke hva jeg skal gjøre med det....

Men men håper det går greit med deg!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7321125-fruen77-sin-tur-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallo vennen.

er litt treg til å svare,men har ikke vært på her siden fredag,jeg.

Å!så heldig du er da!!!HÅPER VIRKELIG at dette går den rette veien for deg!!!!

jeg for min del har begynnt å vente på den store stygge tante rød!!!!!!!!!!!!

har liksom ingen gravid symtomer nå(bare bivirkninger,hadde det sånn her sist forsøk også)

tok en test i går og den var VELDIG negativ,men det er jo alt fortidlig med test.he-he hadde så lyst å teste!som er blitt den nye hobbyen min-he-he,huff vet ikke hvor mange penger jeg har brukt på tester altså........

Ja,ja.....

Føler meg litt sliten å nedbrutt,tror det tar veldig på kroppen dette her...

også dårlig vær og mørkt hele dagen nesten,blir jo ikke godt humør av det da!

Er så heldig å hå en mann som er fantastisk flink og positiv,han hjelper meg opp hver gang jeg står ved stupet...

han sier vi må være tolmodige,noe jeg synes er veldig vanskelig om dagen.....

å jeg som var så positiv denne gangen....

Huff stakkars deg vennen som får alt dette,beklager at det ble så sytete!

MEN-det er jo også mange som ikke har alle gravid symtomene da som er gravid!!!!Får håpe jeg er en av de!

Håper det gikk bra på natte vakt-hva jobber du med?

jeg er frisør,jeg.....vi har vanskelig for å bli gravide,mange av kollegane mine sliter med å bli gravid!

jeg prøver å ta det med ro under forsøkene.

hvis jeg ikke er gravid nå skal jeg sykmelde meg ved neste forsøk-tror det er lurt....

Ha en strålende søndag!!!

STOOOOR KLEM

fra

Hei igjen!

Jeg jobber som sykepleier på en ganske tung medisinsk post på sykehus. Og i natt har det ikke vært lett siden jeg har sittet på et dødsleie så og si i hele natt. Har jo gjordt dette mange ganger før og ja det er tøft. Men i natt var det ekstra tøft, siden jeg har hormonene mine omtrent utenpå kroppen. Så jeg hadde meg en liten knekk inne på vaktrommet i løpet av natten. Men så var det bare å ta seg sammen og fortsette og støtte og være der for de som trengte det. Har sovet mye i dag, og normalt ville det da ikke vært noe problem å være våken på kvelden. Men i dag kjennes det nesten ut som jeg ikke har sovet i det hele tatt etter jeg kom hjem fra jobb.

Hvordan vet du at det bare er bivikninger og ikke tegn på at du er gravid?

Du skal ikke være redd for å belaste meg med dine nedturer eller dårlige dager for helt ærlig er det ingen belastning i det hele tatt!

Jeg ble bare så glad da jeg oppdaget at jeg hadde noen å gå igjennom dette sammen med. Så takk for at du finnes.

Har du tenkt noe på hvordan du skal få dagene til å gå fram til torsdag?

Skal du ta blodprøven på sykehuset slik at du kan få svar samme dagen?

Klem

ÅÅÅÅÅ så god du er altså!!!*tåre som triller på kinnet*

ble helt rørt jeg nå!!!!

Det er så godt å ha noen i samme situasjon som man kan dele gleder,tanker å sorger sammen med!!!TUSEN TAKK!!!!

Nei jeg vet jo ikke 100% om det ene eller andre,men jeg føler liksom at mensen er på vei.....hakke sett no til den enda da(så det er jo fortsatt en mulighet at jeg er gravid da...)

Huff du har hatt en tung og tøff helg,beundrer sykepleiere som jobber med "sånt"dere engasjerer dere jo i mennskene dere skal stelle...sikkert like vondt for dere også når noen dør...

Skal ta blodprøven hos fastlegen,de sender til sitt sykehus(tror jeg)som sender svaret til riksen....tar en test på lørdag morning hvis ikke mensen har kommet....tror ikke jeg får blod prøve svaret før mandag....

Er så lei av å vente.....sukk!!!

I dag har jeg hjemme kontor,kremt har jo ikke fått begynt på det jeg skulle enda....men,men....

Tirs skal dattern min på kontroll med sine ben(hun hadde det trangt i magen)onsdag er det jobb til 17 pleier å gå fort....

ja så er det torsdag da :-)

tror det er bra å ta det litt med ro,kjenner jeg er sliten denne gangen!

mannen min sende meg ut på julebord med jobben på lørdag,jeg hadde tenkt å bare spise å hjem.Men han sa jeg trengte å komme meg ut litt-det var så godt og gøy!!!!glad jeg gjore det.....

Får du svar samme dag på blod prøven din?

Ha en strålende mandag!

her skinner sola-det var godt,blir litt lettere dager enn med regn!

Stor klem

Siden min mann er på jobb i nordsjøen blir min lillesøster med meg inn på riksen for å ta blodprøve på fredag morgen. Da kan jeg ringe inn og få svar samme dagen. Hun har også sagt at hun vil være med meg hjem slik at der er noen sammen med meg om jeg får et negativt svar. Er litt usikker på om jeg vil ha noen her om svaret blir negativt men tror nok det er lurt. Tror i vertfall det er godt for mannen min å vite at det er noen her hvis dette har gått til h....

I ettermiddag har jeg vært litt engstelig... Har fortsatt mer utflod enn normalt men i ettermiddag var det akkurat som jeg kunne skimte at det var litt rosa/rødt. Har aldri spottet før mensen.. og det ligner vel egentlig ikke på spotting heller.. Blir som sagt helt tullete av dette.

Hvorfor reiser du ikke inn på riksen for å ta blodprøven slik at du kan få svar samme ettermiddag?

Hvis du tar det hos fastlegen kan du be dem om å sende det direkte til riksen. Da vil du i vertfall spare rundt turen innom ditt lokale sykehus.

Tror nok mannen din hadde helt rett i at det var lurt for deg å gå på julebord. Vi trenger noen gode og positive innslag denne tiden.

Klem

Annonse

hallo susse

ikke for å dra deg ned(hit jeg er nå...)men sånn har jeg hatt det i dag...

da jeg var på do i stad kom det rosa/rødt på papiret og jeg prøvde å tørke litt oppi der og da fikk jeg ferskt blod på papiert...

så da var det slutt for denne gang...

bare griner å er sur-stakkars jenta mi hu skjønner jo ingenting stakkar....

Håper virkelig at det går bra med deg!!!!

lykke til

klemmer

Hei vennen!

Har du begynt å blø skikkelig eller er det bare litt på papiret?

Det har ikke vært noe farge på utfloden i dag. Men har vel kanskje vært litt mer pesimistisk i dag enn det jeg har vært de andre dagene.

Har hatt en del små vondt i magen i dag men det tror jeg kan ha sammenheng med at jeg ikke har fått gått skikkelig på do på et par dager.

Jeg vil fortsatt prøve å håpe litt for deg selvom du har det tøft nå.

Klem

Nå er det hakket før jeg blir innlagt på psykiatrisk.... Har begynt å lekke litt fra det ene brystet....

Har ingen barn fra før så det skal ikke være noe grunn til at det kommer ut væske og at jeg kan presse ut mer....

HALLO!!!!!!!!! Nå må denne dumme kroppen gi deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...