Gå til innhold

E d bare æ som e hær ikvell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også her!!!

Sitter her med tak i magen, og prøver å slappe av... har akkurat spist deilig taco :)

Har hatt tak i magen i hele dag, med ca 10 min mellomrom, men nå virker det som om det har roa seg litt!!!

Hva driver du med da???

gjør ikke mye. vente på at brødan mine ska bli ferdig stekt, så vi får laga kveldsmat.

tenkte å lage litt romantisk aftn, me litt stearinlys å årntli oppvartning av sambo.

man vet jo aldri katti ungan finn på å komme ut, å da blir d mindre tid til hverandre.

hahahahaha- nå måtte jeg lese to ganger, syns du hadde skrevet at du venter på at BRØDRAN dine skulle bli ferdig stekt....... :-S

Koselig med litt romantikk nå ja, blir vel ikke det første vi tenker på på lenge etter fødsel kan jeg tenke meg ;)

Annonse

Jeg er også her!!;) Ser litt på Deal or No Deal samtidig, da.. Og snart er det middag. Min flotte mann har akkurat lagd lasagne, og det blir nam-nam!:) Skulle ønske det kunne være noen tegn på "noe" her også, men det er det fint lite av, gitt..!;) Bare masse liv og romstering:)

Neeei, det tørr jeg ikke håpe på.... egentlig har jeg ikke peil jeg :-S

Har jo aldri vært borti detta før..... men har liksom hørt at dersom det er rier har du så vondt at du bare vet at det er det.... og jeg vet fortsatt ikke- så da er det vel kanksje ikke det????

Herregud, jeg føler meg SÅ grønn asså!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...