Gå til innhold

Til dere som har barn fra før


Sweet tooth

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en sønn på 2 1/2 fra før, og er i min 5. eller 6. uke av svangerskapet (litt uregelmessig syklus). Hittil synes jeg at jeg er mindre sliten enn ved forrige svangerskap- og lurte på om det var andre som også kjente det slik? Lurer på om det kan være fordi jeg er mer vant til å være sliten osv. nå som jeg har et barn, og at det derfor ikke kjennes så ille...? Det mest plagsomme for meg hittil er svimmelhet, som blir værre utover dagen. Noen andre erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var verken noe spesielt sliten eller kvalm med førstemann....

Denne gang er jeg begge deler... og hav vært det fra uke 4.. så det er nok bare ett nytt svangerskap med andre reaksjoner:)

 

Bra du ikke er så sliten forresten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en gutt på 2 og er kjempesliten...du er heldig som ikke er..det å være sliten burde ingen kunne bli når de har barn synes jeg...barn krever jo mye energi vettu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei GravidFriD,

Tror nok jeg også kommer til å bli mer sliten etterhvert...tror det er vanlig å bli mer kvalm i svangserskap nr. 2 ettersom en er mer sliten, og får mindre tid til å slappe av. Håper du vil føle deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaTil2 & LynVingen

Denne gangen er jeg ikke så Sliten som de andre gangene - har kanskje litt mindre energi, men føler heldigvis ikke det store behovet for å sove 24/7 nå! - igjen, Heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...