*Angelface* Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Lurer på om du kan se hvor mange barn/kjønn jeg får tilsammen? Er gravid nå, og har et barn fra før. Hvordan blir svangerskapet, fødselen? Takk takk..) F290384
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #4 Skrevet 3. desember 2006 Hei angelica Så heldig du er, med en liten i vente! Mener her er tre barn tilsammen hos deg, det siste et stykke frem i tiden, derfor klarer jeg ikke helt å se kjønn..hmm.. Men jeg mener det du venter nå, er av motsatt kjønn av det du har pr idag. Får opp et søskenpar gutt og jente. Så spennende,da;0) Tror svangerskapet går greit, men merker at du vil føle det bokstavelig talt tyngende, men at du vet hva du gikk til, på en måte? Fødselen virker og grei, tung men ikke så altfor lang i tid. Lykke til!!!
*Angelface* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2006 Åhh, tusen takk hærlige kvinne:))) Der gjorde du dagen min perfekt! *klemmerdeg* Ble glad nå jeg..... Har en sønn fra før, så da må det vel være ei lita tulle inni her....Har blitt fortalt før (av pendelen min) at jeg får tre barn. Gutt,jente, gutt...Kan det stemme...? Sist fødsel varet 21 timer og var MEGET tung.Håper den ikke er det denne gang.. Takk igjen for at du tok deg tid=)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Å så spennende! Tror gjerne den rekka der stemmer, jeg. Har følelse av en gutt der til sist som nr. 3, men klarer ikke å få opp noe klart bilde, så da velger jeg å ikke si noe konkret... Tror ikke den neste fødselen varer så lenge nei. Mener denne også kan oppleves slitsom og tøff, men det er ikke verre enn at du opplever det lettere enn sist;0) Lykke til!!
*Angelface* Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2006 Åh, så koselig da... Takk for at du tok deg tid iallefall.. Ønsker deg og dine ei fantastisk førjulstid:)) Megaklem-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå