Gå til innhold

mensmurringer i 5 dager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 8 uker siden fødselen, og jeg har hatt mensmurringer i 5 dager nå. Skikkelig ubehagelig. Blødde de 4 første ukene, så ingenting en uke, så blødde jeg en uke til. og siden ingenting. Nå bare plutselig vondt. lurer på om den uken med blødning var mensen, eller om det er normalt å plutselig blø igjen? Og kan jeg ha vondt nå fordi jeg egentlig skulle hatt mensen nå, men syklusen enda ikke er kommet igjen? Ble litt komplisert dette, men er det noen med lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Du kan nok ta livet helt med ro!:)Tenkt hva kroppen din har vert gjennom. Det kan hende at du går med mye "etter rier" selv om det er en stund siden du fødte.Livmoren skal jo bli kjempe liten igjen veit du:) Vist du ammer, har du nok ikke fått mensen.

Etter fødselen har man jo en rikelig blødning, og så kommer renselsen. Og jeg blødde under renselsen, å det pågjekk en stund, å gjekk den over til å bli brun, så luktet den litt vondt.

Men såklart, vist du føler du blør veldigt mye, noe mer en normalt, så ikke stuss med å snakke med jordmor eller evt din fastlege. Du får all den infomasjon du trenger hoss dem veit du:) Kan godt hende at de må ta en underlivsundersøkelse. Men dette er du sikkert klar over:)

Håper alt ordner seg for deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...