grønnvinge Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Tulla mi på 9 1/2 måned er ganske ferdig med puppen, får bare i henne noen få slurker nå og da, og har nesten ikke melk igjen heller. Mme nekter hun plent å drikke. Flere? Går det greit at hun ikke får mer melk enn det som er i to grøtmåltider eller får hun for lite av noen næringsstoffer?
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Dette lurer jeg også på...... Gutten min er 8 mnd og har ikke tid til pupp lenger. Blir litt på morgenen og en gang utpå kvelden etter han har lagt seg. Tenkte å ta nattavvenning nå siden han har fått 6 tenner og spiser 3 måltider med fast føde....deriblant 2 grøtmåltider. Men den ene gangen han spiser i 22-24 tiden får han i seg mest melk....så kommer han til å få for lite melk da?
Beama Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg sluttet å amme for lenge siden så snuppa har fått mme i mange måneder... hun er 9,5 mnd Men siden hun var 8 mnd har hun mer eller mindre nektet å drikke melk.. får i henne 230ml på morningen.. og kanskje hvis jeg er heldig 50-60 ml på kvelden. Men som oftest blir det bare om morgenen. Hs sa at det var greit så lenge hun fikk to grøtmåltider og drakk vann til måltidene slik at hun fikk i seg veske...
rødt&blått Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Det skal gå greit det vel....? Viktigste er vann og så kan man spe på litt med D-dråpene, trodde jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå