Gå til innhold

Hvordan er søvnrytmene til 2 åringene hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lilletupp legger seg gjerne ca 20-20:30, og står opp ca 8-9 + at hun sover ca halvannen time om dagen (rundt 13).

Normalt, eller legger vi henne altfor sent?

Skrevet

For meg så hørtes det litt sent ut, men det er jo opp til dere hvor mye voksentid dere trenger på kvelden.

Jenta mi blir to år i januar. Hun sover en time på dagtid (må vekke henne, tidligere sov hun 2-3 timer). Legger seg halv 7-7 og står opp mellom 8 og 9.

Må nesten bare se ann om barnet er trøtt og gretten på kveldstid...

Skrevet

Hun legger seg mellom 18:45-19:30 og våkner mellom 6-8. Sover som regel en lur på dagen. fra 30-60min. (noen ganger lenger og, men prøver og kutte litt ned, så kanskje ho sover lenger på morgenen)

Skrevet

Lillegutt er 2 1/2 og han blir lagt kl 2000.

Han våkner ca kl 0800 i helgene, og blir vekket kl 0700 på ukedagene.

Han sover ca 1 time midt på dagen.

Skrevet

Hvis døgnrytmen passer deres famile legger hun seg akkurat passe. Det finnes vel ikke en universal døgnrytme som passer alle......

Lillemann er ikke 2 år enda, men han legger seg ca 21 og våkner ca 7 (sover 10 timer). I tillegg sover han ca 2 timer på dagen.

Denne døgnrytmen passer oss godt og gir oss god tid sammen både på kvelden etter jobb og på morgenen før jobb.

Skrevet

Legger seg mellom 19 og 19.30.

Våkner mellom 8 og 8.30

Skrevet

Gutten min er 2 år og legger seg kl 19. Da sover han til kl 07. Sover ca 1 time på dagtid i barnehagen (gjerne litt lenger hjemme i helgene)

Skrevet

Min datter på 2 år og 2 mnd sover fra kl 19-06/07 på dagene. Hun sover ikke på dagen, da er det fort 2 timer før hun sover på kvelden.

Skrevet

Min gutt på 2 år legger seg i hall 8 tia, og sover til hall 7-7 neste morgen.

Sover sjeldent på dagen :)

Skrevet

datteren min på 2 år og 2 mnder sover ikke på dagen, vi går å pusser tenner etter barnetv og så legger hun seg,- da tar det ca 5-10 min før hun sover, så våkner hun mellom 08-09.

Dette passer meg veldig fint, er alene med henne, og gravid i 6 mnd,- så det er deilig å kunne slappe av litt.

Skrevet

Hun legger seg kl 19 og våkner mellom 8.30 og 9 somregel.

Hun har mer eller mindre sluttet å sove om dagen, men det hender at hun sover et par timer.

Om det er for sent eller ikke er jo vanskeligt å svare på, men er hun utvilt så er det helt sikker greit.:o)

Skrevet

Snups legger seg kl. 20.30 og våkner kl. 06.30. Hun sover på dagen bare ca. annenhver dag, og da bare ca. 1 time eller mindre. Det ser ut som hun sover mindre enn de fleste, ja.

Skrevet

Min gutt på 2,4 år våkner mellom 6 og 7 om morgenen.

Sover mellom 1 og 3 timer på dagen.

Legger seg mellom 19 og 19:30 på kvelden

Skrevet

Snuppa legger seg i mellom 19.00-20.00, står opp mellom halv 8 og halv 9, men sover ikke hele natta.

Hun er utrolig urolig og var så vi sliter veldig med nattsøvnen.

Hun sover ikke om dagen.

Skrevet

Vår gutt er 2 år. Og legger seg kl.19 og blir vekt kl.6.30 i ukedagene. I helgen sover han til kl.7. Sover ca. 1 -1 1/2 time i bhg.

Skrevet

Vi legger henne rundt 19:30, og hun sover til alt ifra 7:00 til 9:00 (selvfølgelig våkner hun tidligst i helgene :o( )

Hun har akkurat sluttet å sove på dagen. Hun er 2 år og snart 4mnd.

Så lenge det passer for dere å legge henne 20, syns jeg ikke det er for sent. De sover jo som regel lengre utover morran jo senere man legger dem. Så det kommer jo an på hva man foretrekker. Hvis hun ikke trenger å stå opp før 8-9, så høres jo det helt greit ut. :o)

Skrevet

Han sovner ca 1930, våkner kl 7. sover ikke på dagtid om helgene, men en 1/2 time i barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...