Karima Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har fått bekkenløsning,magekatarr,svangerskapsdiabetes ,strekkmerkerker og urinveisinfeksjon.....ellers har jeg det suuupert.Jeg gleder meg til jeg får holde den lille skatten min og spiser stilk selleri til den store gullmedalje.(rart for jeg har aldri likt det spesielt godt) Og dere da? Har dere det like bra som meg:)))
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hehe.... gulle bra innlegg! :-) Bortsett fra x antall UVI, nyrestein, lavt blodtrykk, x antall turer på sykehus pga premature rier og forkortet livmorhals, dårlig søvn om dagen, og mye vonde kynnere.... så har jeg det også helt gull. Humøret er på topp og livet er egentlig fint. Kan man forlange mer? Hehe
Karima Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 He,he det var ikke verst Januarbaby:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Hvor gammel er du da, siden du kaller oss småpiker????
Karima Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2006 Det var forresten ikke meningen å fornærme noen...det er bare slik jeg prater.Jeg kaller de fleste i omkretsen "småpiker":)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå