Gå til innhold

"Skravlekjærringene" som venter på å bli prøvere.

Vesla89 - Er lei!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra de har retta seg opp.. Det gjorde ikke mine.

Jeg har ikke gjort så mye jeg. Må vente med å kjøpe julegaver til stipendet kommer:( Litt kjedelig det da.

Og nå sitter jeg å kjeder meg egentlig, samboeren er på trening og er ute å spiser med treninga. Og jeg gruer meg til utplassering neste uke:S Har ikke noe lyst i det hele tatt.

Annonse

Kan du ikke bestille deg en time hos tannlegen så får du fiksa det? Omdu går med tannverk for lenge kan jo tanna bli ødelagt til slutt og, det er litt kjjipt.

Lurer på om jeg skal kutte ut hele hjemmeside styret jeg for jeg gidder aldri å oppdatere der:p Synes det er litt kjedelig egentlig jeg.

Men er ikke tenna det kommer av (...tror jeg da...).

Har fått et stort sår i kjeften som sprenger slik at denna gjør vondt. Ikke lett å forklare akkurat.

Kjedelig å oppdattere ja, sjelden jeg gjør det. For være som den er! Hehe

Huff da:( Det høres ikke godt ut. Jeg var mye plaga av herpes når jeg var liten.. Det var IKKE godt. Men har gudskjelov ikke hatt det nå på flere år, bare noe forkjørelsessår å sånn da.

Jeg kjeder meg skikkelig jeg.. Ikke er jeg trøtt heller.

Vet ikke hva dette såret er jeg, noe vondt iallfall, hadde det for noen uker siden også... Vondt, vondt.

Jeg er kjempe trøtt, så legger meg meget snart, men sier natta til deg før jeg kryper i loppekassa...

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, det er visst det;) Har du og vært litt fraværende?

Jeg er på utplassering nå jeg da.. Jeg som grua meg så fælt så er det egentlig ikke noe å grue seg for:P Vasker håret til gamle damer om dagen jeg da, det er jo koselig det=) Hehe...

Hvordan går det meg deg?

Vært litt småsur på de som ville ha oss ut, men har fulgt med her da...

Men nå vet jeg at jeg MÅ operere. Litt ekkelt, men nå vet jeg det. Og da kan jeg forbrede meg selv mest mulig psykisk.

Gammeldamehårvask ja. Mange koselige eldre damer da!

Jeg gjør ikke så mye for tiden... Koser meg og slapper av. Og er drit sur på den møkka læreren som ikke tar hensyn. GRR!

Blir før 1.mars er alt jeg vet. Og da skal de bare se inne der, de skal ikke gjøre noe.

Klassen skal på kjøkkenet i morgen... Og jeg har cøliaki, men fikk fri de 3første timene. Bortskjemt:) Men mamma måtte ringe da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...