Gå til innhold

Press i undelivet..?? Ka som skjer egentlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

E i uke 31 no, og har den siste uka bynt å få sinnsykt "press" i underlivet.

Vet ikke korsen anna æ ska forklare det, men det e skikkelig ondt, bare akkurat i underlivet, og liksom litt opp i nederste del av magen, det vare bare ei bittelita stund, så går det over. Æ kjenne det kune når æ e ute å går, plutselig bare kommer det, Går over, å så kommer det igjen.

Æ har vært plaga me bekken løsning siden uke 12, men det har vært veldi bra den mnd ( hvis man ser på korsen æ va i bynnelsen og hompa på krykka) Det e no bynt å komme tellbake, men æ kjenne det bare i høyre sia.

Men så e da det her kommet!

i dag kjentes det nesten ut som om skatten va på tur ut, selv om æ ikke vet korsen det føles engang.

E litt bekymra, og lure på om æ burde ringe lege, eller e det andre som har det sånn her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det slik jeg også. Kan jo ikke si deg hva det er. Men hos meg er det hvertfall bare babyen som ligger å presser borti noen nerver nedi der. Når man går får man nedtrykk, noe som gjør at hodet kan "bevege" på seg og dermed komme borti nerver.

Skrevet

Jeg er ca like langt som deg, og kan beskrive følelsen likt. Jordmor fortalte meg, at jenta mi ligger veldig dypt, så langt ned som det går an..uten å være festet. Dette er mitt tredje svangerskap, og den første gangen jeg har hatt denne følelsen. Det føles som at barnet skal komme når som helst....noe hun ikke gjør altså:-) En helt normal følelse når barnet ligger dypt. Men tro meg, det er mye mer behagelig, enn å ha det voldsomme presset oppover mot lungene.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...