♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg var på do, tørket meg og rødt blod på papiret.. tørket fler ganger og røde flekker Er 29+6 uker på vei. Er dette "normalt" og ikke trenger bekymre meg? Eller??
oesmamma Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 kan nok være slimhinnene som blør og ikke noe farlig. Mne hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden evt tatt en tur... bedre føre var tenker jeg Krysser fingre og tær for deg og den lille
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 mest sannsynlig så er det sikkert bare litt blo fra en slimhinne, så lenge man ikke har noen smerter så er alt som regel helt fint, men man skal være obs på blødninger i svangerskapet så hvis du føler deg mere trygg etterpå så syns jeg du skal ringe føden, det hadde jeg gjort, men det er helt sikkert ikke noe farlig.. lykke til gi tilbakemelding på hva som skjer da..
mamman til nyttårsbarn Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Hvis det er friskt blod skal du ringe føden nå med en gang, sikkert ikke noe farlig, men best å være på den sikre siden!
angel-not Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Skjønner du blir bekymret. Om du hadde noe "stort" på gang, er det fort gjort at en blodåre sprekker i slimhinnene. De er jo under gangske stort press nå. Men, synes du skal ringe føden å høre med de. Alltid greit å være på den sikkre siden, selv om det sikkert ikke er noe skummelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå