Gå til innhold

Til dere med erfaring...Håper på mange svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 14 dager over ikm, men tester fortsatt neg... Har igrunn mistet håpet, tror det må være noe annet feil.

Har "kramper" murringer, har hatt "stikninger" i den ene siden, men ingen kvalme og heller ikke spesiellt vondt i puppene. Disse "spennene" i magen var senest idag, men kommer med dagers mellomrom.

Kan det være noe håp om spire? Begynner å bli fortvilet, mister jo nesten en hel pp her hvis det ikke skjer noe snart. Kan det være at jeg produserer svæært lite hcg?? Noen som har opplevd noe lignende?

Håper på mange svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du å ha varierende sykluser? Det du kan gjøre er å gå til legen eller på labben på legesenteret og be om å få tatt en Hcg prøve i blodet og der skal de se om du er gravid. Noen kan jo produsere sendt hcg også. Lykke til :)

Skrevet

Ja, de kan være noe varierende, så kan godt være 2-5 dager forskjell. Men ikke 14!! =(

Skal til legen snart uannsett, så får vente litt i håpet..=)

Takk for fint svar!

Klem

Skrevet

Om du skal til legen uansett så kan du jo stikke innom der før timen (her jeg jobber tar det ca en uke før resultatet kommer tilbake) så kan du få vite svaret og snakke med legen om det da, da kan han jo evnt bekrefte eller utelukke svangerskap og ta å hjelpe deg derifra, tar mindre tid enn om du venter og så tar hcg testen til legen.

Skrevet

Okey, kjempe fint. Det skal jeg prøve på!!

Takk igjen=)

Skrevet

Dytter denne litt opp... Noen som har testet pos så sent?

*Lever i håpet*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...