Gå til innhold

kjøpe press, kjøpemas, og lite penger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har gjort det slik.

Vi gir KUN til barna og våre foreldre.

Vi voksne har kuttet ut søskena våre og venner.

Kun ungene som får. Er jo uansett ikke poenget at JEG som er 32 skal sitte med favnen full av pakker på julaften........

Nei, UNGENE sier jeg. Pungtum.

Og max grense på 250, men prøver å holde meg under 200,- pr unge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kosleig med pakker på julaften, men føler det mellom voksne blir mest pengebytting. Og da vil jeg jo heller kjøpe med det jeg helst vil ha enn det noen andre tror jeg helst vil ha:)

Egentlig skulle man satt en sum, og denne skulle hver enkelt bruke på ting til seg selv.

Skrevet

SÅNN skulle vi hatt det også... får liksom litt hetta jeg, ala prestasjonsangst.. Har jo ikke himla god råd, men skulle tru enkelte i family'n trodde det. Og så hadde det vært greit med en sånn pengegrense... Må prøve å innføre det til neste år! Får sjelden noe jeg hadde giddi å kjøpt selv uansett!

Skrevet

det hørtes fornuftig ut synes jeg!

Familiemedlemmer spør meg hva jeg ønsker meg, og jeg kommer ikke på noe. Det jeg trenger, kjøper jeg jo selv. Og da blir det bare pliktløp for oss voksne å gi til hverandre...

Skrevet

Hos oss er det bare barna som får. Syns det er utrolig deilig å slippe julestresset..

Skrevet

Vi har det akkurat som dere. Så jeg kunne ikke blitt mere enig :-)

Skrevet

Vi gir også bare til ungene, og jeg ligger vel på ca 150 per barn. Enig i at det er riktig. Men når jeg tenker tilbake på min barndom er det litt småkjipt å få 2 gaver, en av mannen min, og en til oss begge fra foreldrene mine. :-) Hehe... Nostalgia.

Skrevet

Helt enig med deg.. Det blir så utrolig mye pengemas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...