Gå til innhold

Skal jeg ha meg ett nummer, mon tro??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt du er positiv, tette! Jeg har en skikkelig nedtur i dag, har sovet så vanvittig dårlig, er på overtid og mannen min skal på håndballkamp så jeg må sitte her alene å sutre hele dagen. Kanskje der er på tide å prøve alle de andre kjerringrådene? Der er du dronninga, ikkesant?

*ler* vet ikke hva som er riktig jeg.. men men men samme kan ddet være for her i huset er det ikke noe sex på ihvertfall 8 uker... 2 uker til termin oxo skal det vel gå rundt 6 uker etter fødsel har jeg hørt.. så jeg kommertil og bli gal.. hihi

*glis*

Nei, det får vel bare gå på den naturlige måten da - men skrekken er at jeg sitter her like tjukk og brei den 16 desember.................. buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........................ DA KREPERER JEG!!!!!!!!!!!

Jeg har sagt til gubben at han får bare lukke øynene og la vær å ta så mye på meg.................. Trenger jo ikke å holde på såååååååååå lenge - vil jo bare ha seden hans ( æsj, så kvalm jeg er.... hihi...)

Men det kunne jeg bare glemme fikk jeg beskjed om!!!!

Tittei...alle sammen. Må oppklare en ting. Jeg er overhodet ikke utolmodig med å få ut lillejenta. Det var bare jordmora som var så overbevist om at ett nummer var alt som skulle til for å få ut den lille. Dette pga at det er bare 16 måneder siden forrige fødsel og jenta ligger veldig langt nede. I tilegg så var jeg veldig moden, har 3 cm åpning og livmortapp på 1 cm. Så prosjektet mitt med sex var egentlig ment for å sjekke om det virkelig var så lett å få ut den lille(som hu sku ha det til)

Jeg har faktisk ikke ordnet så mye til den lille heller jeg. Mye ligger på loftet og så må jeg ut og kjøpe dyne og madrass osv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...