Gå til innhold

Skal jeg ha meg ett nummer, mon tro??

Anbefalte innlegg

Hihi, alt vi lurer på i denne verden. Har levert vekk barna. Fikk beskjed av jordmora at dersom jeg hadde meg ett nummer så ville jeg gå i fødsel. Har 3 cm åpning og er moden. Men har egentlig ikke hastverk.gruer meg egentlig litt.Men det er vel bare å hoppe i det. Ut må nå ungen allikavell.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7320043-skal-jeg-ha-meg-ett-nummer-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen min vil egentlig ikke ha sex lengre... jeg må tvinge han... men tror at det var det siste gang at vi hadde sex før ungen kommer... det er jo bare 13 dager igjen før jeg skal bli satt igang ;)

når har du termin igjen MAAAAAMA igjen? jeg lurer på om jeg er noe moden...5dager til termin.. Har du hatt mye kynnere og murringer, eller? Jeg har lite av det. Beundrer din tålmodighet..jeg vile blitt kvitt dette vannet og magen så for som fy, men er jo kanskje litt annerledes når du "vet det kan skje i morgen" ! ;o)

Annonse

Jeg har ul termin 28 desember og menstermin 14. var på kontroll på fredag. Jeg fikk da beskjed om at dersom jeg ikke hadde fødd innen 10 dager så skulle jeg ringe om ny time. De var ganske sikker på at jeg kom til å føde før det.

Når det gjelder tolmodighet så kan grunnen være at det er bare 16 måneder siden jeg fødte sist, så det er nok ikke heilt gått opp for meg at det skal skje igjen.

Hehe, æ ville brukt alle unnskyllningan æ kunne for å få mæj et nummer. sambo e blitt litt kjip på d område nu på sluttn ;D

Hadde jordmor sagt d til mæj, sku æ sagt til sambo at nåt må han vell ofre han å får at vi ska få ut dæm hær ungan ;)

Annonse

Du får ha deg til du blir blå MAAAMA igjen:))))))))))))))))

Mannen min vil IKKE lenger!!!! Han syns det er ubehagelig, og klarer ikke se for seg noe annet enn den lille babyen som ligger i magen min.... *ler* søtt da:))) Jeg for mitt vedkommende kunne godt hatt sex jeg - ikke fordi det er så fantastisk behagelig om dagen, men det er verdt det hvis det sparer meg for mange dager på overtid:))))

sånn har jeg det oxo mindesemberbaby:)

hadde hvert greit om det kunne spart meg for noen dager.. men neida.. usj.. mannfolk.. hehe er jo greit at de tenker sånn da.. men går jo an og tenke på at vi er slitene oxo og prøve og hjelpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...