Gå til innhold

uff...begynte å blø litt i går kveld:o(


*RutIetutt*

Anbefalte innlegg

Var på do, og presset litt - da jeg tørket meg var det endel blodslimete utflod (unnskyld for de ekle detaljene...) Det var ferskt blod. Ringte legevakten, og hun sa at så lenge det ikke kom to-tre bind i timen og gjorde veldig vondt så var det ingen fare...var normalt med en "mens" rundt 6-7 uke....? Har jeg aldri hørt om....men, men...

 

Hadde høy temp i dag og har fremedeles kvalmen intakt...men jeg er livredd for at det ikke er liv der inne lenger...jeg blødde ikke mye ller noe, men det var jo ferskt...og det er jo ikke bra:o( Tenkte å ringe legen min på man for en ul...men tiden frem til det er jo sååååå lang...noen som har noen beroligende ord til meg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du ikke har vondt så tror jeg du skal slappe av....men jeg skjønner godt at du blir skeptisk og redd da.

 

men slapp av og hvis d ikke kommer mer blod så tror jg ikke du skal bekymre dg...

men syns d er dårli av hu dama på legevakta som ikke tar hensyn til deg, d har hun bare med å gjøre!!!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA? To -tre bind i timen? Skal du blø ihjel før du får hjelp da? Jeg har opplevd å blø ca 1 teskje om dagen, som endte med MA, og jeg blør i dette svangerskapet også men hittil har det gått bra. Synes du skal ta kontakt med lege igjen hvis det ikke har gitt seg i morra, og inntil du får kontakt så skal du ta det helt rolig og bare slappe av, ingen tunge løft eller julevask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kan blø i svangerskapet og det går helt fint- men dersom du fortsetter å blø friskt blod ville jeg ringt sykehuset direkte og bedt om innvendig UL- det får du sikkert ganske raskt. Håper alt går bra med deg og spiren din!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, he he, er så kvalm at jeg ligger på sofane i pysjen enda...Jeg har ikke blødd noe mer siden i går, og har ikke mer vondt enn de "vanlige" mensmurringene jeg har hatt siden før ikm, så jeg er ikke redd for SA lenger...men fy f.... så redd jeg er for det derre MA-monsteret! Tar å ringer fastlegen min på mandag - han har ul-apparat, så da får jeg vel forhåpentligvis sett om alt er ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte og blø skikkelig tidlig på dagen i går,og fikk panikk rett og slett!

Jeg ringte også legen,og da ble jeg spurt om jeg hadde blødd ut mer enn 2 bind den siste timen!!!!!!!!!!!!!

Legen sa at det var vanlig med en blødning da jeg ikke er mer enn 6+5 på vei.....men at det var vanskelig og vite om det var en abort i vente eller ikke.

Skal til legen på mandag,og jeg kommr til og be om og få en UL i nærmeste fremtid,for å berolige meg selv......er vondt og ikke vite,så føler med deg!!!!

 

Lykke til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...