Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Ja, da har forberedelsene begynt til julebordet i kveld... Junior på 16 mnd er trygt plassert hos moren min, og mannen min og jeg har ett par fredelige timer før vi skal på hvert vårt julebord i kveld. Jeg har vært sykemeldt i stort sett hele svangerskapet, og før det var jeg i mammapermisjon med junior, så det blir litt merkelig å treffe gamle kolleger igjen. Er sååå glad jeg har en flott gravid tunika fra forrige svangerskap, for da slipper jeg å stresse med hva jeg skal ha på meg.... (er 33+4 i dag) Flere der ute som skal på julebord i kveld?
¤mamma¤ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Det hørtes koselig ut! Vi hadde julebord i København forrige helg, så jeg kunne ikke delta (jobber i et Dansk firma). Men vi har en liten sammenkomst i Oslo neste helg:) Misunner deg at du har et antrekk!!! Vi skal på vennemiddag i kveld og jeg har INGENTING å gå med....grrrr..er gedigen. Kos deg!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Ja, det er deilig å ha klærne fra forrige svangerskap ) Jeg har faktisk både mine gravid-klær og søsteren min sine gravid-klær til disposisjon denne gangen, men er alikevel kjempelei og gleder meg til å bruke mine vanlige klær igjen. Tunikaen kjøpte jeg på Lindex til 299, tror jeg, og har allerede gjort nytten i ett 50 års lag, ett bryllup (begge forrige svangerskap) og denne gangen blir den nok brukt både i kveld og på julaften... Ha en hyggelig kveld, du også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå