Gå til innhold

Hva tror dere utifra dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jeg venter...gutt el jente? Kvalm innimellom uten oppkast, TRØTT!!,stor i magen ser nesten fødeklar ut og er mot 7.mnd...gal etter sjokolade og salat :) mye liv inni der stort sett hele tiden,hjerterytme 140-150 ! Kjenner noen seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig... Det va nesten som å høre om meg selv... Jeg venter jente...

Skrevet

kan ikke folk slutte med dette, og legge ut symptomer i svangerskapet for at folk skal si hva kjønnet er for noe?! det stemme ikke allikevell... uansett hvor kvalm eller stor eller trøtt du er så er det ikke det som bestemmer om det blir jente eller gutt..

blir så lei alle dissen innleggene om det...

jaja så ikke les kommer det til og stå her etterhvert bare kjeft om det blir bedre men jeg tror nok alle er ganske enige om at sånne spørsmål er iriterende!!!

Skrevet

Irriterende du og !!! Folk må få spørre om det de vil og det de lurer på, så velger de å svare de som vil gi sine erfaringer og de som ikke lar det være !!!! det er jo gøy å kunne sammenligne med folk.....

Skrevet

Det er jo bare å la være å svare/lese hvis du syns det er så irriterende da anonym 1 :) Syns det er litt søtt jeg. Må jo være lov å lure og diskutere med andre...så ser man jo etter fødselen om det stemmer eller ikke.

Skrevet

Vet søstern min hadde det nøyaktig likt som deg i 2 svangerskap...det ene gutt det andre jente...

Skrevet

Folk må da kunne spørre om hva de vil her inne da.... Er jo en skravleside.........

Det er da bare å droppe å svare og overse hele innlegge hvis du blir så utrolig irritert!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...