Gå til innhold

Oj halvveis plutselig.. hva med dere jenter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig så jeg jo at jeg er 5.mnd i dag.. Å det gikk opp for meg at vi er nå halvveis.. ojoj hvor ble det av dagene?! synes nettopp jeg fannt ut at jeg var gravid:-).. Jippi... håper resten av tida går like fort:-)!! Hva med dere?! Lenge igjenn å går tida fort for dere å eller?!

;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Har nokre veker lenger enn deg igjen, er 15+0 i dag,men synst disse 5 siste vekene har gått kjempefort. Og no er det jo berre tre veker igjen til jul,og då er eg nesten halvveis eg og.

Tre veker etter nyttår skal vi ei veke til syden, då har vi noke å sjå fram til Vi er jo inne i den beste perioden i svangerskapet,så vi får nyte denne tida før alt blir veldig tungt,og vi begynner å bli utolmodig c",)

Har du vært på ul? Skal den 28 des. vi er litt uenige om vi skal vite kva det blir

Skrevet

synes at tiden går litt fortere nå.Er 18+5.Ble satt litt tilbake etter at jeg var på ultralyden i går.Men ikke så mange dager.Går fort til at jeg også er halveis nå.Håper tiden går fort,gjør vel det nå i des.En mnd som raser av sted.

Skrevet

Gratulerer ;D Jeg har 188 dager igjen jeg.. Så jeg ligger ett stykke etter :D

Skrevet

Å jada plutselig så er man halvveis spesielt i jula går tida ekstra fort;-) . å visst dere skal til syden å, så herlig og så heldige dere er da:-)!!! Ja begynner å bli litt tungpusta allerede så, må vell nyte det ....

jeg var på UL på tirsdag helt fantastisk, jeg ville egentlig ikke vite ,men det ville han å når jeg kom dit måtte jeg bare spørre! Angrer ikke et sekund på det valget, det var en nydelig tulle:-).. Jeg var sikker på gutt så jeg fikk meg en liten overraskelse ,men ble kjempe gla:-).. nei det er ikke lett det der, skal skal ikke vite ,men jeg synes å vite er like spennende.. men venninda mi vil ikke vite så?!? dere får bli enige, enda litt tid på dere:-D lykke til da..

Skrevet

Hehe neida snart har du bare litt igjenn å tenker hvor ble alle dagene av;-)..

Skrevet

Jeg har vel 24 uker igjen nå eller 166 dager.... For min del har tiden rast avgårde. Men synes alltid tiden mot jul går fort fordi man har så mye å gjøre hele tiden. På mandag er det to uker til jeg skal på UL. Og etterpå er det jul, den går fort. Så er det litt ventetid, så blir det påske og da er det neimen ikke lenge igjen til 17. mai gitt! :-)

Skrevet

så sant så sant:-9 Jula raser av gårde ,mye å gjøre på jobb/skole å ellers:-) Artig termin du hadde da!! 17.mai.. hehe

Skrevet

ja det er rart. er i uke 22+3dager.

Skrevet

Ja, lett å huske :-)

Regner med den blir forskjøvet på UL da... Forhåpentligvis ikke så veldig mye. Så håper jeg at barnet ikke blir født på 17.mai, for det må jo bli en kjedelig dag å ha bursdag når ingen kan komme i selskap på selve dagen...

Skrevet

Jeg er 15+4 i dag, så det er litt igjen til jeg er halvveis.. :)

Skrevet

139 dager igjen. så er ett par dager siden jeg var halvveis, kjempe deilig. gleder meg til å komme under 100 dager!

Skrevet

Ja jeg å:-).. når 100 kommer da skal jeg rooope høyt;-)

Skrevet

hei du.

så du hadde hvert på ul og fått vite hva det ble..

jeg var der selv på fredagen.. å da sa de at det var store sjangser til at det ble en jente.. men jeg har hatt en kjempe følelse på at det ble gutt.. kan vel si ca 99 % sikker.. godt å høre det ikke bare er meg som har tatt feil der:)

Skrevet

hei!

jepp det må være veldig kjedelig å ha bursdag på 17 mai. har selv fått ny termin etter at jeg var på ul. den ente på 14 mai.. så går jeg sikkert litt over, men håper den ikke kommer på 17 mai:p

pappan min har bursdag da.. så han håpet at jeg får den da:)

*14mai*

Skrevet

hei ehi.. har heller ikke kommet halveis riktig enda.. er 16+4 idag.. har også termin 17 mai;hehe.håper jeg får før eller etter. dom dato å få barnet på. skal på ul den 14 og vil gjerne få vite kjønnet. vi gleder oss skikkelig:):)

Skrevet

har ikke fått forandret nicket før nå. har fått 4 forskjellige terminer og går da etter mens terminen til evt. ul sier noe annet.

så det er 17 mai som gjelder inntil videre...:)

Skrevet

jeg er og halvveis, eller litt over det:-)

har 139 dager igjen,.... til termin 21.april... gleder meg sinnsykt til den lille gutten kommer...

Skrevet

Så koselig er bare 2 dager etter jeg da:-).. .. Gleder meg å sinnsykt nå til "jenta" kommer, sier "jenta" for UL er ikke helt sikkert på jenter..;-D

Skrevet

Heisann..:) Halveis jeg også:) Hehe, morrsomt vi har samme termin da:) Jeg syns også at det har gått så fort! Det er helt vilt i grunn..:) Må bjynne å kjøpe inn litt ting og tang nå, det blir morro:)

Klem:)

Skrevet

Ja ser det:-) så koselig da, selv om jeg har et lite håp om at den lille skal komme før;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...