Gå til innhold

Lillemy-77 kan du se hit lit??=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førts vil jeg gratulere dg KJEMPEMASSE med spiren din=) håper virkelig den klorer seg fast og blir der til den har blitt en fin liten babygirl/boy=)

så lurer jeg på, hvordan tappen din er/var?

siden vi hadde mye likt denne gangen, samme ikm-dag, og litt samme symptomer...så lurer jg jo på om jeg kan kansje være heldig jg ogsåå....=)

ellers ha en fiiin lørdagskveld og kos deg masssee=)

jeg skylder deg visst villa champagneburs åsså=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

regnr md at du ikke er her da...men dytter denne opp slik at den ikke forsvinner helt. så du kan se dn når du logger in=)

god helg=)

Skrevet

HEI Babygullz!! Tusen takk:o) Det er ganske rart å tenke på dette... Jeg har ikke kjent på tappen min, vet ikke helt hvordan man gjør dette.....så kan desverre ikke hjelpe deg der. Når skal du teste da? Hvordan er formen din? Åååå, det hadde vært moro om vi kunne trippet over til 1.tri sammen=) Jeg har nettopp vært ute å kjøpt julebrus, så SKÅL!!!..hehe...:o)

Skrevet

=D=D=D artig=D=D=D

jeg skal teste..ehm..når jg får rå t en test..får ikke lønn før dn 12..:/ kansje like grejt, så sparer jg meg for å kaste penger ut av vindu med å teste før ikm i tilfelle TR kommer..har brent mg på dn mange ganger før:P hehe

gruer mg bare t tirsdag nå...for jg føler på mg at jg ikke er gravid..hadde jo kvalme og ømme pupper samtidig md deg, men så gikk d bare over...nå kjennes d ut som jg er helt mørbanka der nede...

blir kjipt å måtte gå over til en 9 pp...=/

men, jeg holder fingrene kryssa fortsatt, for er jo enda 3 dager til ikm=)=)

julebrus ja=) yammi=) sitter herå skåler med pepsi maxen min jg=)

Skrevet

Å, nå ble jeg kjempenysgjerrig på deg!! Synd du ikke har en test i nærheten..hehe...jeg har en til overs, kan sende den til deg..hehe..=) Hvordan mørbanka da? Forrige periode, før jeg fikk mensen, kjente jeg at det murret i rygg/mage/mellomgulv osv...var ganske vondt, men det bruker jeg å få før mensen. Denne gangen har jeg hatt en del stikninger og vondt nedi der, men på en helt annen måte! Nå kjenner jeg mer eksakt hvor d er vondt. Mensmurringer jeg bruker å ha, har ikke vært der i d hele tatt. Ømme pupper bruker jeg ikke ha før mensen, men der også har jeg ikke vært så øm, mest stikninger. Idag har jeg nesten ikke vondt i d hele tatt, må ha gitt seg litt. Kvalmen min har også gitt seg litt da.. Blir 3 lange dager for deg dette...du får prøve å tenke på andre ting da:o) Krysser fingrene for deg!! Klem:)

Skrevet

=)

jeg kjennes litt stikninger av å til...men d er sikkert fordi jeg ønsker så sterkt at jeg sikkert innbiller mg d:P

hm..mørbanka...nja...vet ikke hvordan jg skal forklare..men når jg kjenner på tappen, så kjennes d veeldig ømt og hovent ut..kjennes ut som et stort blåmerke kansje..

jeg har stikninger i høyre side...men er hoven på venstre...

Skrevet

hihi

ja send meg den testen kjære du:-*

<3

Skrevet

hmm, høres bra ut m de stikningene altså..hehe...får satse på at de betyr d samme for meg som for deg :o) Du får kjenne etter om det er annerledes nå enn hvordan det bruker å være når du venter mensen. Det var ihvertfall slik jeg merket det:) ååå, la disse dagene går fort unna da...:D Krysser fingre og tær for deg=)

Skrevet

=)=)

hm...egentli kjenner jg ikke noen forsjell...bare at d stikkier litt i den høyre siden...men d begynte idag da...

men d gjør ikke vondt da...:8

men men...

ja jeg håper jg slipper en 9 pp=/

wish me luck bejbeh=)

takker for kryssene:-*

Skrevet

Heia Babygullz:o)

Er du her? Hvordan er formen idag? Er veldig spent på deg!!! Det har nesten ikke gått opp for meg at jeg er gravid enda...hehe...det er så rart å tenke på... Det hadde vært utrolig koselig om du går over i 1 tri sammen med meg da... Jeg har ikke vært inne der enda..haha, er så vant til å gå inn på forumet her...føler meg liksom mer hjemmer her...hehe...:) Men jeg må vel trippe over etterhvert...

Søndagsklem:o)

Skrevet

heeeya=)

formen min er litt på bånn..heh...hadde ikke spist siden frokost i går...men har fått i mg 2 pizzastykker og 2 knekkebrød nå...men er fortsatt "tom" i magen...

så jeg har vært ganske kvalm idag...men d er nok pga jeg ikke hadde spist... kjenner ingenting ellers i dag..hverken mensmurring eller stikninger eller ømme pupper...=/

men d gjorde vondt når jg hadde sex da... er bare 2 dager til ikm nå=)

skal på sesjon ikm dagen:P

ja du må ikke forsvinne helt herifra:P er så kosli her inne=) men du må jo komme dg over på 1 tri og da=) nå når du er så heldig=) åååå jeg misunner dg sååå=)

håper jg får bli m deg å trippe over :D

huggibuggi=)

Skrevet

Hei igjen!! Kvalm igår du da...hmmm...enn idag da? Jeg er kvalm idag jeg også...men det følger vel med...skal ikke klage! Du kjenner ikke mensmurringer!!? Det er jo bra da! Da er det håp!! Får du ikke skrapt sammen penger til en test snart da...hehe...;) Var inne på 1 tri en tur igår, men kommer nok til å følge med litt på begge forumene en stund tenker jeg... Skal på julebord til helga, og jeg har planer om å ha kraftig urinveisinfeksjon..haha, bare jeg får til å lyve troverdig da.... Alle vet at jeg bruker å drikke, så må ha en skikkelig unnskyldning klar... Klem fra meg :o)

Skrevet

hheheh...urinvejsinnfeksjon:P

ja d går jo an d da..eller du kan drikke alkoholfrie drinker;) å late sim..heheh =D

idag er jg ikke kvalm....ingen murringer heller...tappen er fortsatt høyt oppe..så d er jo fortsatt håp der og ja=)

ikm i morgen.-.whææææ=) jeg skal nok vente jallefall til ikm er over...)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...