Gå til innhold

2 dager på føden, sukk

Anbefalte innlegg

glad for å være hjemme igjen. Har problemer med nyrene, så har ligget der, og fått morfin. Legen ville sette meg i gang i dag, men fikk heldigvis slippe foreløpig - mot at jeg kom tilbake med en gang smertene kom tilbake, for i gang setting - og ikke mer morfin.

Ville jo gjerne gå litt på overtid jeg, men det kan jeg visst glemme. Var føderush på SiV i dag forresten. Hørte spesielt ei som jamret og slet noe vannvittig i timesvis. Fikk skikkelig vondt av henne, spydde og sto i (lytt). Hørte også et lite nyfødt barn begynne å gråte, kan tro tårene sto i øyekroken med èn gang!

Legen sjekket forresten modning, og det var vondt!!! Var bare 1cm, men begynt å modnes. Kommet en del blod og slim i etterkant, så det er vel slimproppen som har gått.

Nå gruer jeg meg virkelig til fødselen altså - selv om personalet virket ålreit nok.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7319084-2-dager-p%C3%A5-f%C3%B8den-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk for det!

I dag var det så hektisk der, at jeg hadde måttet sitte så lenge før de kunne legge opp modningspiller, for da trang man god oppfølging. Jordmødrene fikk alarmer i ett, så lå i en time med CTG, andre gangen den dagen, ingen hadde tid til å komme og slå av. Var visst ganske "vanlig" med føderush i helgene, så rart :o)

Siden kroppen var såpass lite klar, så regnet legen med at det ville ta to dager, før kroppen ville ta over fødselsprosessen selv. Hadde vært fint om den fikk sjansen til å ordne opp litt selv.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...