tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Jeg gleder meg skikkelig. Håper bare alt går fint hjemme, men det regner jeg med - Oda og pappan kommer sikkert til å kose seg. Har 3 flasker med 150ml oppumpet mm i kjøleskapet + mme stående i tilfelle det ikke holder Skal bli godt å være på noe sosialt som ikke dreier seg om beibigreier....men tror nok ikke jeg kommer til å være den som drar sist hjem hihi
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Da må du kose deg masse;) Og husk; tåler nok ikke like mye nå- hvis du ammer! hehe- det har nemlig jeg fått erfare ;-o Blir nok bra for både deg og pappaen, det!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Trenger vel neppe mer enn et par glass vin så er jeg flytende.... fullammer, og sist jeg drakk skikkelig var 3.desember ifjor(på julebordet)... Etter det slutta jeg på p-pillen og ble ganske kjapt gravid =D
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 kos deg,heldige du =0) slå ut håret og nyt det.mulig det skal kun et glass til,men da sparer du penger,hahaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå