rødhette* Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Ser du skriver du var på ahus igår pga mulig svangerskapsforgiftning... Fant de ut alt var i orden da, siden du er hjemme igjen? Håper det! Hvordan går det med deg?
*Lucia* Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Hei!! Heldigvis hjemme igjen ja! Fikk grini meg ut derfra i går.... hehe.. liker IKKE å være på sykehus. Jeg skal kopiere et innlegg fra desember klubben jeg. Det er heldigvis bedre nå ja! Alle prøvene er mye bedre også, skal ta nye til mandag hvis jeg er like "frisk" gjennom hele helgen. Hvis det tar seg opp igjen må jeg inn dit igjen.
*Lucia* Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 skulle som noen av dere vet til jm i dag. Dro dit, var ikke helt i form og ble henvist rett til Ahus.... blodtrykk på 160 / 90 bla. Følte meg rett og slett dårlig. På Ahus var jeg først på Polio, ultralyd. Alt bra med baby (heldigvis) mulig sv.skaps forgiftning på meg... Ble sent opp til 12 etg. og innlagt....... Noe jeg IKKE ville.. HATER SYKEHUS... (ja jeg vet det er barnslig.....) Har tatt masse tester. Lå lenge med de bånda rundt magen, blodprøver, blodtrykk osv. De ville ha meg til observasjon, ene jm regna med at jeg bare kunne bli liggende til jeg fødet (da kom panikken...) Men etter mange timer der inne. -og MYE MYE sjekk så fikk jeg lov til å reise hjem i kveld. Har lovet på tro og ære og komme rett tilbake hvis formen min forandrer seg det minste. Kjempe bra å bli tatt godt vare på. Men jeg slapper av like godt hjemme i helgen som der inne... hvis ikke bedre hjemme. Skal bare ligge nå i helgen. Blir ofte kontroller fremover men det gjør jo ingenting. Håper formen holder seg stabil i helgen slik at jeg slipper å reise tilbake dit (så sant jeg ikke føder da... :-) Hodet er ikke festet, men det kunne jeg bare slappe av på. Jordmor der inne mente jeg så fødeklar ut, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det...... Ikke noe rieaktivitet, og ingen rier = ingen åpning. Nå skal jeg legge meg på sofaen Klem!! *Lucia* ........
*Lucia* Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har termin 12.... og hun holder seg nok der til det tenker jeg! :-) I tillegg til blodtrykket er det litt proteiner, kvalme, hodepine, vondt når de klemte på magen og generell dårlig form. Proteinene er der enda. Blodtrykket sank. Blodprøvene var bra, men de utelukker ikke sv.skaps forgiftningen helt alikevel. Så hvis alt er bra i helgen (det BØR der være) så skal jeg ta nye prøver til mandag hos legen min. I tillegg har det vært mindre / annerledes liv / bevegelse i magen de siste dagene. Er kjempe glad for alle prøvene. Men fikk litt hetta når det først så ut som jeg bare måtte bli der. Håper jeg slipper mer innleggelse før jeg går i fødsel!!! :-)
rødhette* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2006 Uff.... Du har hatt nok å stri med. Håper alt holder seg fint resten av helga da. Sykehus er vi ikke glade i, nei!!! Selv om det er godt man blir sjekka ordentlig når det er noe... Du får ha lykke til videre da! Spennende å følge med hvordan det går med deg Så får vi håpe babyen din kommer snart, har fått med meg du er lei nå hehe
*Lucia* Skrevet 2. desember 2006 #7 Skrevet 2. desember 2006 hehe! Rimelig lei! Har du ikke sett at jeg faktisk har løpt runden???? :-)
rødhette* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2006 Vi har ikke vinduene mot veien, vettu Men har hørt av naboen (J) at du har stått ute og ropt at du vil føde ;p
*Lucia* Skrevet 2. desember 2006 #9 Skrevet 2. desember 2006 hehehe! Ja, det ropet var til henne da!! :-) Du får titte litt ut av badevinduet innimellom!! :-) Blir vel sikkert henta av menn i hvite frakker snart................
rødhette* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2006 hehe Kjipt hvis du går på overtid da.... ;p Skal følge med etter menn i hvite frakker jeg... hehe
rødhette* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2006 Hehehe... Nja... både og. Stellekommoden må flyttes inn på badet, og lekegrinda må få teppet oppi seg. Dyna er ikke i kurven enda. Bare sånne småting igjen. Så vi er vel så og si klare... Bare kjøpe lammeskinn og få vognposen i hus, så er det klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå