Gjest Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Leser litt her inne å må si at jeg stusser litt på hvor lite som skal til for at foreldrene tar helt av. Mitt barn sa sitt første ord 6 mnd......mitt gikk da han var 9 mnd osv........ Føler liksom at det blir for mye av det gode. Er ikke alle barn begavet på hver sitt område og har man unger som har ekstrem høy iq vil ikke dette merkes før etter noen år og da mener jeg at man vil merke det annet enn at barna sier mye, snakker i setninger osv..... Kanskje vi heller skal fokusere på alt det gode i personlighetene til barna. Dette er ikke for å irritere men mye av dette jeg leser hører man om hele tiden, selvfølgelig er foreldrene stolte av barna sine....jeg også, men jeg snakker med venner også har jeg baby boka som jeg skriver i. Jeg føler ikke at når mitt barn går tidlig at det er så viktig for andre slik at jeg må legge det ut her. Det blir litt feil for meg. Jeg syntes det er mer koselig å lese om godheten, snillheten og all den sjarmen som barna har, ikke hvor gamle de var og hvor mange ord de kan. Fortell heller om hvor søt barnet ditt var første gang han/hun stupte kråke osv. Alle barn er begavet syntes jeg endten om de går sent, snakker sent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå