Gå til innhold

chanelle2 og twig hm går her å vagger enda jeg:-(

Anbefalte innlegg

noen som ser om det snart skjer noe eller???

jeg er født 141173 og har UL termin til onsdag men hadde 3 D termin den 23 nov...

så har vært hos akupunktør og tatt modningsakupunktur og igangsettingsakupunktur men sitter her like hærlig gitt hehe...

så nå vil jeg ha han ut hehe

Fortsetter under...

Hei fødeklar!

Skjønner godt du vil møte den lille i magen, men du er jo sååå heldig også da! En herlig tid det der;0)

Hadde selv modningsakp. men den hjalp ikke gitt, selv om jeg synes den rørte godt, innerst i morkaka!! :P

Må bare advare om at nøyaktige tidsangivelser kanskje ikke er min sterkeste side, men prøver gjerne:0)

Dette blir nok liiike før, ja! Tror den ul-terminen traff ganske så bra, mener du vil møte den lille tirsdag eller onsdag, jeg:0)

Må bare nevne at tallet 3 også viste seg, så jeg er litt todelt her!!

Men ønsker deg lykke til! Så heldig du er, å få en sånn nydelig førjulsgave:0)

tusen takk for svar:-) klart det blir en stor gave dette og en blir jo utålmodig av å vente å vettu....

jeg har fått overtidsvurdering på sykehuset til onsdag visst ikkeno har skjedd før den tid...

har akkurat vært på sykehuset pga betennelse og fikk masse feber så kan jo hende det har holdt litt tilbake også..

har gått med ca 4 cm åpning ei stund nå og slimproppen gikk for 2 uker siden så er nok derfor jeg også er litt ekstra utålmodig...

Aaahhh! Er det mulig?? Ja da skjønner jeg ihvertfall at du er klar!! Ja, den febern kan jo godt holde igjen litt, ja...

Håper det blir imorgen, da! At du setter igang i kveld/natt;0)

Lykke til - heldige du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...