Gå til innhold

au au... hun har bete meg så sinnsykt at jeg har fått et stort sår..

Anbefalte innlegg

jeg spurte om råd her inne for en stund tilbake..og da fikk jeg råd om en krem jeg kunne ta på... jeg fikk aldri kjøpt den sist..hun ble syk og sluttet å bite... nå derimot så har jeg et stort sår..og det gjør drit vondt i det hun tar tak. i natt bet hun meg i såret..trodde jeg skulle dø.... det var så vondt....

Fortsetter under...

tok på litt sinksalve i går..og spruter med melk på heletiden... og lar det lufttørke så ofte så mulig (så lenge vi ikke er ibesøk osv..)...det er et stort sår som er grønt inni liksom..er dødsvondt...men er bare vondt i det hun tar tak på puppen..når hun ligger å sutter så går det greit likosm...

jeg var til lege med datteren min på fredag og da spurte jeg om det var noe jeg kunne gjøre når jeg hadde sår fordi hun bet meg. han sa at det ville ikke gro før hun sluttet å bite... men han så ikke på såret eller noe...

Kan du ringe til helsestasjonen og spørre dem om du kan enten komme og vise dem eller få anbefalt en antibakteriell salve eller noe slikt? Egentlig bør legen ta dyrkeprøve av såret for å se om det trenges sterkere midler. Han forsto sikkert ikke hvor ille det var! Hva bruker du som innlegg nå? Ikke ull! Må skifte ofte, får du ikke sopp til vanlig så kan albueskjell være lurt?

Annonse

Det er blitt MYE bedre..det er ikke så vondt lenger å det er ikke grønt heller.har smurt med sinksalve og vasket det av før amming..har brukt natusan innlegg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...