Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Har du en e-mail adresse som jeg kan skrive noen spørsmål til? Jeg har sett at du er flink med dine spåegenskaper, og lurer på noen ting,men vil helst ta det privat. Jeg kan godt betale for det,om du tar honoar for å se litt på meg.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 ååh.. du lille venn... så flink er jeg aldeles ikke!! og noe penger skal jeg ihvertfall ikke ha...jeg er veldig begrenset, i å spå, er ikke alt jeg kan svare på heller.. Men du må bare sende meg en epost... MEN dette gjelder BARE Duracellgirl vil ha en spire 21 pp Jeg vil ikke bruke mailen til å svare på spåing, så IKKE send på den, til dere andre som eventuelt leser dette. dette er ikke for å være streng altså, men fordi det er av privat karakter for duracellgirl. (mailen min er : [email protected] )
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2006 Tusen takk for at du vil prøve ihvertfall.. jeg har sendt deg mail. Klem fra meg.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 hei duracellgirl. skal svare deg litt senere. har lest mailen.. for å si det slik, så er jeg i ganske lik situasjon.. skal gjøre mitt beste :-) klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå