Gå til innhold

krampe lignede smerte i...

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

magen min.. har våknet av det i natt oxo.. magen er konstant hard og jeg har krampe lignende følelse i den... junior beverger seg masse... men murringene sitter i ryggen oxo nå.. hmmm

detta er ekkelt altså... noen som har det samme som har hørt me lege jormor hva det kan være??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7318506-krampe-lignede-smerte-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi, d e ikke rier du har da kanskje?

Prøv å ta tida mellom hver krampe, e d regelmessig sammentrekning så høres d ut som rier iallefall.

Syns du ska ringe til jordmor/fødeavdelinga for å høre ka d kan være.

Husk at d e bedre å spørre en gang for mye, en en gang for lite.=)

oi.. æ syns virkeli du ska ringe til helsepersonell som vet ka dæm svare på. eller fære for å ta en sjekk.

Da blir du sjøl roligere åsså, når du får vite sikkert ka d e fornåt, entn d e fødsel på gang, eller at d ikke e nå å bekymre sæj for.

Annonse

D e jo dæffor dæm e dær, fordi at vi ska kunne henvende oss til dæm hvis vi e bekymra, å treng vite svar på ting vi ikke vet sjøl, men som dæm har utdannelse for å svare på =) =)

Du ska væll ikke bry dæj om ka dæm tænke, d e du som e gravid, å du som kjenne kroppen din, å hvis d e nåt som ikke stemme som d ska være, så e d jobben dæmmes å hjælpe dæj me å svare på ka d e.

da har jeg ringt... kom til en litt små sur jordmor som mente det var sterke kynnere, og at jeg skulle ta kontakt om de kom 2-3 stk på 10 min el om jeg fikk blødninger el vannet gikk...grunnen til at jeg ble kvalm var pga han beveger seg mye og presser nedover.. så da er det bare og vente og se utover dagen:)

det skal jeg vettø:) det eneste jeg bekymrer meg over nå er at jeg skal være barnevakt for lille søster i kveld.. mamma og pappa skal på jule bord.. vil ikke bekymre de.. så får ta me meg hu i bilen om noe skjer hehe,,, skal si ifra hva som skjer jeg:)

Annonse

ho er 13 år:) skal sitte hjemme hos mamma og besteforeldrene mine bor rett over gårdsplassen:) så kan jo bare levere hu der oxo henter samboer meg:)vil jo ikke ødelegge kvelden for foreldrene mine, er jo ikke så ofte de får tid til og dra ut:) hehe

så det ordner seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...