Gå til innhold

Hvor lenge skal man blø etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 11 dager siden fødsel og blør fortsatt.. Ikke masse, men som en middels mens kanskje.. hvor lenge blødde dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 uker.. :) Tror det er greit så lenge du er ferdig til 6-ukers kontrollen...legen spør da om du har slutta...

Skrevet

brukte bind i kanskje 2 uker. så truseinnlegg en god stund etterpå. endel opplever en større blødning ca 10 dager etter fødsel, når "skorpa" etter der morkaka var løsner.

Skrevet

Jeg var helt ferdig med renselsen 8 uker etter fødsel. De siste ukene var det bare brunaktig utflod.

Skrevet

eg blødde masse de første 2 ukene.. så avtok det litt.. men eg blødde i ca 6 uker

Skrevet

8uker...

blødde masse t 4 så ble det mindre så ble det masse igjen siste 2 ukene... hurra...

Skrevet

ca. 7 uker etter sluttet jeg med t-innlegg. Blødde vel ca. 4 uker før det bare vare lite. Så 11 dager..du må nok regne med en stund til desverre:)

Er jo individuelt da, men få blør under 4 uker.

Skrevet

Jeg blødde en god stund, husker ikke akkuart hvor lenge.. Men sluttet med truseinnlegg rundt 5-6 uker iallefall! Så du holder nok på en stund til, dessverre.. :P

Skrevet

Det er 7 uker siden jeg fødte nå og det er fortsatt litt blodig slim når jeg tørker meg. Håper det forsvinner helt snart.

Skrevet

Jeg blødde i en uke, og hadde blodrester en uke til - så tilsammen 2 uker ca

Skrevet

Blødde i ca 4 uker, men pga åpent sår, blødde det litt lengre. Ville ikke få det sydd på nytt jeg gitt:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...