Gå til innhold

Nytt magebilde. lør 2 des..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oj:) da ønsker jeg deg masse lykke til:) skjønner atdet skla bli deilig og få det overstått:)

lille gutt her veier rundt 4000 nå i følge UL og jeg har 14 dager til termin.. gruer meg som en helt.. usj.. hehe

Annonse

har termin UL 17 desember og mens termin 10 desember... så håper ikke det er lenge igjenn hehe...men kan jo trekke fra 500g sa legne på den vekta for det er ikke bestandig den stemmer men han er jo stor fordet da:) har du bestemt navn til jentene da??

lille gutt skal hete jonathan han:)

Vi har ikke bestemt helt sikkert enda navn på dæm,

men d ser ut som om d blir Mie og Celin.

Ho til venstre blir mie, å ho til høyre celin ;)

Jonathan e et kjæmpefint guttenavn =)

Hvis vi hadde hatt en gutt ville æ å hatt et sånt navn , johannes eller jonathan =)

Ja, d blir kjempearti =)

Dobbel slit, men åsså dobbel glede ;) Vi har jo ekstra permisjon, sånn at sambo kan være hjemme to mnd etter fødseln å hjelpe til, så æ slipp være aleina i bynnelsn me to små. blir lettere når vi lære oss rutina på kordan ting ska være.

det er sant:) samboer skal ikek ha noe permisjon han da.. siden lillen kommer så nærme jul og det er så mye fri dager.. kan jo serlfølgelig hende at han tar perm på nyåret men ikke før det...men han får ikke betalt perm fra jobb da må han gå i 14 dager uten beteling... hmm

Syns den regeln dær om at arbeidsgiver bestemme sjøl om far ska få lønn eller ikke under dæm 14dagan e helt hull i hode.

D e jo like stort for han å bli far, som for åss å bli mor, så d sku vært en sellfølge at han fikk lov til å være hjæmme å bli kjent me lillebane, utn å måtte tenke på at han tape peng på d.

Heldivis e min sambo egen sjæf, å har fastlønn, så han tape ingenting på å være hjæmme 14daga.

å om d sku være behov for at han va litt mer hjemme utover den tida han har permisjon,så kan han legge opp til d hvis han vil.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...