Gå til innhold

Andre som plutselig foeler seg i daarlig fysisk form????


MathildeC

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid trodd at selv om jeg ikke har faatt saa mye tid det siste aaret til trening (gaar paa kurs paa kveldstid og har jo lyst paa et sosialt liv utenom det) at jeg hadde en ok form. Men naa har jeg gaatt rundt i huset og sunget og gaatt i trapper og foeler meg andpusten!! Jeg er bare aatte uker paa vei!! Ble helt skremt jeg. Vil det virkelig vaere nok aa gaa tur og gjoere yoga???? Det er det jeg gjoer naa. Huff!!! Er det bare meg eller? Er stygt redd for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Er 7+4 idag og har det akkurat som deg!! ;o) Har alltid trent men ikke det siste året ettersom vi pusser opp. Idag gikk jeg ned til butikken og på vei opp (bor i 5 etg) ble jeg skikkelig andpusten, noe jeg ikke pleier å bli.. Men jeg trur det har med blodomløpet å gjøre.. Nye blodkar dannes jo runt livmora og mitt blodtrykk er ikke på mer enn 100/60 derfor føler jeg meg veldig trett og slapp. Men har lest at kroppen kompenserer med dette og at man i andre trimester blir i bedre form. Håper det stemmer, ellers må jeg begynne å trene! ;o) Når har du termin? Min er beregna til 18 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme her. Men jeg foeler meg saa troett og kvalm for tiden at jeg ikke orker gjoere noe. Saa i ren desperasjon meldte jeg meg inn i SATS her om dagen... tenkte jeg skulle begynne med litt yoga og pilates i det minste. Saa faar vi se om jeg klarer aa dra meg dit etter jobb en dag... puh...

 

Sonia - er du fremdeles i bra form? Jeg har nemlig begynnt aa bli skikkelig kvalm, begynnte for 1 1/2 uke siden. Og jeg som trodde jeg skulle slippe unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det er godt det ikke bare er meg :-) Jeg har vaert ute og gaatt en tur naa etterfulgt av litt rengjoering (som det ikke har vaert saa mye av, men naa i disse eksamenstider blir det alltids tid til saant...), og det gjorde godt men naa foeler jeg meg andpusten igjen. Hrmf. Faar haape det er slik at man blir i bedre form etterhvert!! Det frister dessverre ikke saa mye med turer naar man kommer hjem fra jobb og det er moerkt og surt ute, kanskje jeg ogsaa burde melde meg inn i helsestudio..

 

Nennan, vi har faktisk termin samme dag!!!!! Merkelig, ettersom jeg er 7+6 men det har vel aa gjoere med sykluslengde og slikt. Det er i hvert fall 18 juli BIM har gitt meg, men jeg har ikke vaert hos lege enda da. Saa goey ihvert fall!

 

SusieQ, jeg har heldigvis fortsatt ikke vaert saa veldig kvalm. Jeg har hatt dager hvor mat (les: ikke sjokolade) har bydd meg i mot og jeg har vaert uggen og troett, men enda ikke saa voldsomt kvalm. Og er mindre uggen i helgene naar jeg kan "slappe av" hjemme. Det er ihvert fall flaks, siden jeg har eksamener til uka og har ikke tid til aa foele meg daarlig...Haaper du foeler deg bedre snart da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...