endelig-vår-tur:) Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hei! ser du har "sett" på andre, har du anledning til å titte på meg? har så inderlig lyst på en spire som sitter snart. ser du noe om det blir i nærmeste fremtid? Andre har tittet på meg, men hadder vært så gøy om du så noe også og evt kjønn/antall barn?! VI har ingen fra før. Er det ellers noe du kan si om meg, jobb og fremtiden vår, så skriv gjerne. jeg er født 010980 håper på svar
endelig-vår-tur:) Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei igjen. så ikke at du ikke spår om graviditet før jeg leste et innlegg du hadde svart noen tidligere. men om du ser noe, så skriv gjerne
endelig-vår-tur:) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2006 dytter litt jeg, så du ser meg;) hva kan du se om fortid og fremtid?! he he, veldig vidt, men om du vil/har tid/orker, så blir jeg veldig gla for svar:) tenker da spes på kjærlighet, jobb, og hvor vi ender opp å bo.... er så i tvil der..
meg35 Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 jeg får se senere da, men jeg ser jo at du har fått svar på det du egentlig lurer på lengre ned på siden:) Er ikke i spåhumør enda, men kvelden er jo ennå ung:) så kanskje kanskje...å du jeg har sett deg, hihi, men drøyer det for lenge er det jo bare å dytte igjen:)
endelig-vår-tur:) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2006 hei:) ja, ang graviditet så har jeg fått en liten pekepinn:) så da er det bare å smørre seg med tolmodighet og se om det stemmer;) men som jeg skrev, så er det litt div jeg lurer på, så om du svarer på det du kan se, senere, eller en annen dag, så blir jeg veldig gla;) he he, ja, da dytter jeg bare litt til;)
endelig-vår-tur:) Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2006 dytter en gang til før jeg legger meg:)
endelig-vår-tur:) Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2006 dytter igjen jeg:) gir ikke opp! om du vil ha mail å skrive til so har jeg denne adr: [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå