Mamma`n til <3<3<3 Skrevet 2. desember 2006 #1 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei! Leste på en tråd her at du hadde brukt Puregon ni dager og UL den 1/12 var bra, du får uttak til uka. Jeg ligger ganske likt som deg i løypa, var på UL 1/12 etter ni dager med Puregon 125 IE. Hvor mye har du brukt? Legen min hadde skrevet 150 i journalen, men han viste meg 125 og sa det var det jeg skulle ha da jeg var der den 22/11, men han trodde han hadde bedt meg om å ta 150...nå er jeg litt bekymret over om det er dumt??, økte til 15o nå, skal ta det da 3 ggr og inn igjen mandag morgen. Huff, ble litt mye,men er så spent på hva som skjer... så du mange egg på UL? takk hvis du får tid til å svare... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7318236-snartgravid-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-deg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EndeligMamma!! Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei Millemor26 Så koselig å bli spurt etter... Jeg har brukt 100 IE, og satte siste sprøyte i dag!! I morgen er det Ovitrelle EL-sprøyte og mandag er det medisin-fri før uttak tirsdag morgen. Det er så spennende, jeg kan nesten ikke vente...:-) Er ikke helt sikker på hvor mange egg det var, men fikk med meg at det i alle fall var 4-5 på den ene siden som så store og fine ut, og kanskje noen færre på andre siden?? Er jo rart at det kan være tvil om dosen legen har gitt deg beskjed om! Du ser vel gjerne ikke journalen din så hva som står der har du ikke mulighet til å sjekke. Fikk du ikke med deg et stimuleringsskjema da du var der? På mitt står det fylt ut nøyaktig for hver dag, både dose Puregon og nesespray. Ja ja, vi får håpe det ser bra ut på mandag, jeg skal krysse fingrene for deg xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7318236-snartgravid-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til-deg/#findComment-7322411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå