martine68 Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Hei på deg. Hvordan går det med deg? Skal du ut å reise snart eller? Jeg måtte ha en liten pause i julevasken nå og lurte litt på hva du driver med om dagen. Er dere igang med ny pp etter inngrepet,eller må du vente enda en stund?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei på deg martine-vennen Joda,jeg skal forhåpentligvis ut å reise snart.Om alt går etter planene allerede om en uke...Men det ser ut til at det har dukket opp sykdom i min nærmeste familie,så vi får vente å se... Angående prøving så er jo 14 dagers karantene passert,og tanta kom ei uke for tidlig,så jeg er allerede på dag 8 i syklus.. Sambo og jeg har bedrevet ommhyggelig trening de siste dagene,dette kan jo fort bli siste pp vi prøver helt alene...Og hvem ønsker vel ikke å lykkes på egen hånd? Men er veldig spendt på torsdag da,vi skal jo på par samtale mot ivf. Legen ville legge en plan Så kanskje er vi i gang på nyåret... Måtte det nye året bringe noe gledelig for alle oss her inne God adventsklem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå