Gå til innhold

Huff så tregt det går når en skal få gjort noe...!

Anbefalte innlegg

Vaskinga går greit, men holder FORTSATT på å rydde ut av det som skal bli barnerom. Har jo ALT mulig der inne. Å jeg vil hive, sambo synes det blir for ille å hive alt mulig.

Så da sliter jeg med å vite hvor jeg skal gjøre av alt.

I tillegg så blir det å bære ut en ting. Ta en laaaaaaaang pause, bære ut en ting til osv he he...

At en ikke kan ha vett i hue til å gjøre ting litt tidligere da!!?!?

Fortsetter under...

he,he.............

Du har ihvertfall noe å holde på med, så går tiden forterer:))))

En ypperlig anledning til å lage system i rotet, og få hevet ting man ikke har bruk for.

Lykke til:)))

Blir sikkert kjempefint når dere er ferdig:)))

Ja, helt sant :) synes det er greit å gjøre det skikkelig når en først holder på. Har fått kasta ut nesten alt som skal ut av rommet nå. Står en treningsbenk, men den får stå til ungen skal begynt å bruke rommet.

Å så har sambo kasta ut stue teppen og tatt ned gardinene, så i morgen er det skikkelig vask av stua. Men der tror jeg nok sambo må gjøre det meste, iallefall hjelpe til. Er helt ferdig nå av å gjøre nesten ingenting b:p

Veit alt om å få gjort ingenteng... det høres ut som om at du får gjort mye meir enn mæ da... men sambo va vældi flenk i går da.. så nu ser kjøkkenet bra ut i det minste :D Å æ fikk frem mestpartn a adventspynten min :D Litt engla å sånnt igjen... også julgardinan da... men dagen e enda ikke over så vi får se ka som skjer ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...