Gå til innhold

brystsmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma sa det var vanlig å få når man var gravid, så jeg er ikke redd det er farlig..

Men lurer på om noen vet hvorfor man får disse plutselige, helt utrolig vonde brystsmertene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket bryst? Inne i bringen,eller puppestellet? :P

Skrevet

Melkekjertler som forbereder seg? Jeg husker ikke helt om de blir større eller flere,men gjør i alle fall at vevet rundt kjertlene også må utvide seg,så det blir på en måte voksesmerter.

Skrevet

Hatt det to ganger, begge denne uken.

Sist igår kveld. Kom helt plutselig, helt sinnsyke smerter. Hylte plutselig ut av smerte, stakkars sambo var redd jeg fikk rier hehe

Skrevet

Hehe,jeg får sånne smerter når det er kaldt ute. Kjennes ut som om noen har satt en stål klesklype i brystvorta og vrir rundt alt de er kar om. (Ikke at jeg VET hvordan det EGENTLIG kjennes ut,men kan forestille meg at det kjennes sånn ut) Regner med at det har noe med at jeg er gravid å gjøre,og at brystene er ømme fordi de vokser. Det er jo mange som også har skikkelig voksesmerter i tenårene også,akutte smerter i ben så de ikke klarer å gå og sånn...Bare at det er bein og muskler da som regel. Dette her er vel mer vev og fett og nerver :P

Skrevet

Ene gangen var når vi satt i sofaen og så på tv, andre gangen var etter jeg hadde lagt meg i går kveld. Bare helt plutselig... helt sykt!

Skrevet

Jupp. Ubehagelig er ordet :)

Skrevet

ubehagelig? ikke narr meg til å le...

jeg skrek jo plutselig ut i smerte igår kveld, når de plutselig kom. Det er sinnsykt vondt!

Skrevet

Hehe :P Men så lenge tiden går så fort så går det jo fort over :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...