Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Mange her som har 12 måntinger og som gir fluor sugetabelett? Tenkte prøve, men kommer hun til å forstå at hun skal suge på den da? Har jo ingen effekt dersom den svelges!!! Hva gjør dere??
cashewnøtta Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har gitt fluortablett fra hun var ca. ett år. Gir den hel, hun suger litt på den og tygger den i seg. Synes det er kjempegodt! Tror du bare må prøve deg fram:)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg fikk beskjed om å gi fluer fra første tann kom så vi startet når han var 5 mnd. I starten knuste vi den og hadde den oppi grøten og etterhvert delte vi den opp. Selv om de ikke forstår at de skal suge på den så vil jo fluoren være der og det har virkning. Nå er han 21 mnd og leker med den og tar den ut og putter den inn igjen så den er ihvertfall lege i munnen før den svelges.. Men han er fortsatt for liten til å forstå at man skal ha den i munnen til den har smeltet.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Ja,gir fluor.Knuste den de første mnd.Nå får han hele,suger på den og er så fornøyd;O)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 SNuppa mi er 14 mnd og suger på den, tar den ut for å se på den, ler og suger på den. Hehe Synes det er kjempegodt
*Ulrikke* Skrevet 2. desember 2006 #6 Skrevet 2. desember 2006 Snuppa sutter på den og prøver å tygge på den, og tar den ut og putter den inn igjen. Har vel gitt henne et par-tre uker, rett og slett fordi jeg ikke tenkte på det før... Hun er straks 13 mnd.
Ranveig R Skrevet 3. desember 2006 #7 Skrevet 3. desember 2006 Vi fekk beskjed om at det holdt å bruke fluortannkrem ei stund til. Kjem til å begynne med tablettar når han blir stor nok til å klare å suge på den/har nok tenner til å tygge den med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå