Gå til innhold

Han er ikke sulten om morgenen- bør jeg kutte nattammingen?

Anbefalte innlegg

Han er akkurat 6 mnd og har lagt på seg 700gram bare siden 31 oktober. Så han får nok mat.

Han spiser vanligvis 06pupp- 09 pupp - 12 pupp + fruktmos - 15 pupp+grønnsaksmos - 18 pupp+grøt

Han vil gjerne ha pupp også en gang mellom 23-02, men på disse måltidene er han ikke alltid skrubbings.

I natt fikk han pupp kl 00 (ikke veldig sulten) og igjen kl 05. Etter kl 05 ville han ikke ha igjen før over 5 timer senere. Han har altså dprlig apetitt om morgenen. På tide med vann om natta?

Fortsetter under...

Jeg tipper at han ikke trenger den nattmaten. Men han kan jo våkne allikevel fordi det er kos, det gjør min. I natt la vi han på eget rom for første gang, og da våknet han bare en gang for pupp! Kryss i taket! Og det var fordi jeg måtte inn og se om han levde... Vel, hvis du vil tror jeg det går fint an å prøve å nattavvenne, men det er sikkert et skikkelig basketak. Jeg har tenkt å vente og se.

Han er stuptrøtt og vil i seng selv kl 19. For oss er også det et bra tidspunkt da vi er musikere og ofte har konsert eller prøver 19:30 og det gjør det lettere med barnevakt. Vel, nå har jeg ikke så mange konserter akkurat nå, men jeg vil gjerne gå på en i ny og ne. Dessuten liker jeg å trene på kveldsitd. Så helt greitt at han sovner 19. Klokka skal jo snus igjen også.

Han er heller ikke skikkelig sulten før kl 02-03 etter måltidet kl 18:30.

Vel, venter over jul og ser hvordan det blir når han spiser litt mer fast føde.

Kanskje jeg skal la være å amme han dersom han ikke skriker. Han ligger gjerne bare der og pludrer. Men vi vil jo gjerne at han skal sovne igjen for vi klarer ikke å sove når han babler midt i natta.

Men snart får han eget rom. Det hjelper nok masse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...