Gå til innhold

Târene bare renner......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mâ bare sette meg ned â skrive for er sâ lei, stressa og deprimert. Skal tilbake i jobb i Januar, har ikke fâtt barnehage plass og signert kontrakt med en dagmamma. Huff jeg vil ikke gi han fra meg, har ikke sovet de to siste nettene. Hadde han pâ prôvetid hos dagmamma i gâr, hun skulle ha han i 3 timer. Hun ringte kl 15 for han vill ikke ta flaske. Nâr jeg kom sâ grât han sânn innmari ( en grât jeg ikke har hôrt fôr) ANGRER sânn pâ valget av dagmamma. Fulgte egentlig ikke mitt hjerte nâr jeg valgte henne, fulgte râdene til en veninne som var kjempe fornôyd med henne.

Vet ikke hva jeg skal gjôre, jeg bare sitter her â grâter â grâter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe artig å levere fra seg ungen sin for første gang! Jeg husker at jeg gråt da jeg kjørte derfra den første tida. Janta mi stortrivdes der, men jeg syntes det var forferdelig likevel. Jeg tror det ville ha vært det, samme hvem jeg hadde levert henne til! Vi er jo så redde for ungene våre.

Når venninna di var fornøyd, synes jeg du skal stole på at hun er grei. Grunnen til at han gråt annerledes tror jeg kan skyldes at han var usikker på den nye situasjonen. Men jeg tror også at det kan skyldes at han merker på deg at du er annerledes. Uansett er det forbigående, og jeg tror han har godt av å bli kjent med noen andre enn mammaen sin.

Det kommer til å gå seg til etter hvert.

Skrevet

Hvor gammel er han?

Tok han flaske før du leverte ham til dagmamma?

Hvordan var tilvenningen? Kanskje dere skal prøve mer gradvis, at du er der sammen med dagmammaen noen timer de første dagene, og så lar han være lenger og lenger alene med henne? Slik pleier man å gjøre tilvenningen i barnehagen ihvertfall...

Hvis du ikke skal begynne å jobbe før i januar, har du jo en hel måned å "øve" på - hør med dagmammaen om ikke dere kan prøve en mer gradvis overgang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...