Gå til innhold

KJÆRE JENTER.....En hilsen til dere fra meg:=)

Anbefalte innlegg

Hei alle go-jentene:=)

Regner med de fleste huske rmeg igjen.

Har ikke vært her inne på en stund siden jeg ikke er en prøver lenger, men som jeg skrev før, så klarer jeg ikke å glemme denne flott gjengen her. Nå kan jeg tenke meg det er en del "kjente" som har blitt gravide og masse gratulerer til dere. Lurer fælt på hvordan det går med dere.

Jeg og min datter har det bra. Men som alenemamma, krever det mye og er ganske så slitsomt til tider. Men det går bra. Jenta mi er hos sin pappa denne helga. Så nå slapper jeg av. Får besøk av en kamerat i kveld og skal kose oss med rødvin og slappe av.

Tenk at det snart er jul. Tida bare flyr avgårde.

Ønsker dere alle en kjempe fin helg og første advent.

Ta godt vare på dere selv og ønsker dere alle masse lykke til med å få en spire. TENKER MASSE PÅ DERE.

Mange klemmer fra meg til dere.

Fortsetter under...

åååååå så kjekt det var å se en tråd fra deg igjen!

Det er så mange nye navn her for tida, så det at juhujenta dukket opp igjen var bare helt topp!!!

Godt å høre at det står bra til med deg:-) Selv om jeg ikke kjenner deg tenker jeg faktisk på deg en del.

Ønsker deg en riktig god advents tid, og håper prins charming står og banker på din hjerte dør i løpet av 07!

Stor klem fra meg som fortsatt står fast på bli gravid sidene:-)

Hei kjære Canutte:=)

Takker så mye for hilsen fra deg. Så hyggelig å høre. Jeg har tenkt på deg også vettu. Hvordan går det med deg??? Håper virkelig det lykkes for deg snart. Kan tenke meg det er mange nye navn her nå.

Åhhhh, jeg savner dere her jeg.

En kjempe fin helg og advent ønsker jeg deg også. Og ønsker at spiren komme ri magen din snart.

Mange klemmer tilbake.

Hei kjære Turbotrollet=)

Så kjekt å få en hilsen av deg også. Hvordan går det med deg??? Har mensen kommet i rute igjen??? Har tenkt på deg vettu.

Ønsker deg også en fin førjul og kos deg masse. Håper spiren sitter fort hos deg.

Klem klem

Mensen kom jo da 3 uker på overtid... Så hvis den ikke klusser denne gangen også, så er jeg forventet ikm rundt 12.des! Dva et EL har vært denne uka!!! Håper jeg i alle fall... Har stort sett ikke kjent noe som helst denne uka. Pleier jo alltid ha litt småvondt i magen rundt EL. Men denne gangen hadde jeg knapt litt murringer her mandag/tirsdag Og litt stikking i magen på onsdag og torsdag morgen :) Så vet ikke jeg... Får se! Tar det som det kommer...

Annonse

Hei, kjære juhujenta!

Jeg henger her inne enda jeg, vettu, og blir nok her en stund til sikkert... Husker du at du følte jeg ble gravid før jul? Vel, har IKM om en liten uke, men tror nok ganske sikkert at det ikke har klaffet denne pp'n, kjennes ikke sånn ut på noen måte... Men jeg har da en sjanse igjen før jul, og nå går jeg til akupunktur og, så da krysser jeg alt jeg har for at det skal gå!

Godt å høre at det går bra med deg og jenta di, og så sier jeg som de andre her: bare vent, du treffer din drømmemann når du minst aner det;)

Ønsker deg masse lykke til, juhu:)

Klem fra meg!

Hei kjære Lunajenta.

Jeg husker deg vettu=) Du er her fortsatt ja. Hehe. Men du, jeg føler at det ikke tar så lang tid før du får du får en spire i magen din skjønner du. Så ha håpet med deg. Om det ikke klaffer denne pp, så kommer du til å få en stor overaskelse på nyåret=) Bare vent å se=)

Savner dere masse her vet du. ¨Så jeg må høre av og til hvordan det går med dere.

Om jeg finner den rette, vil tiden vise. Nå tar jeg det med ro. Fikk mensen i dag. Hehe. Forrige syklus så ble mensen min 1 uke forsinka. Men nå ser jeg det at det kom av at jeg ikke hadde det bra med han jeg var sammen med. Nå kom mensen helt i rute etter 28 dager. Men nå prøver jeg jo ikke å bli gravid, men godt at syklusen min er i orden.

Klem klem

Ja tenk at den dumme mensen lurte deg så lenge Turbotrollet=(

Får virkelig håpe at syklusen din er i rute nå og at det blir en spire nå denne pp. Krysser fingrene for deg.

Min mens ble jo forsinka 1 uke forrige gang. Men det ser jeg nå var pga at jeg ikke hadde det bra sammen med eksen. Fikk mensen nå og helt i rute. Hehe. Etter 28 dager. Selv om jeg ikke prøver å bli gravid nå, så er den helt i rute nå og det er deilig å vite.

Ikke gi opp håpet. Du blir nok gravid snart skal du se:=)

Ja, kroppen reagerer på ting som skjer følelsesmessig, det er helt sikkert! Da er det godt å føle at en tok det riktlige valget, kjenner det på kroppen at den slapper mer av liksom:)

Jeg får jo helt sommerfugler i magen av det du skriver....! Min neste IKM kommer vel et par dager ut i det nye året, håper så inderlig jeg får en gledelig overraskelse da! Har faktisk merka etter at jeg begynte med akupunktur at jeg er varmere på beina og på magen, og det må da være et godt tegn!

Jeg lever i håpet, så får vi se om det endelig klaffer snart. Supert at du tok deg en tur innom, blir så glad når jeg ser nicket ditt her inne:)

Goooood klem!

Veldig bra at du leve ri håpet og ikke gir opp Lunajenta=) Kjempe positivt. Er noe som sier meg at akupunkturen gir fart på sakene her for deg. Så dette skal gå bra for deg skal du se:=)

Krysser alt jeg har for deg. Til og med beina. Hehe.

Ja, jeg kommer innom av og til. Det skal du vite.

Goooood klem tilbake.

Juhu!!!!!!!!!!!

Der er du jo...

Tenkte på deg i går.. var en stund siden du hadde vært innom, så lurte på om eg skulle rope på deg i løpet av helgen.. men slapp jo det!!

Kjekt å høre at du har det bra!! Sikkert kjempeflink med jenten din..

Nå er det husvask her i dag.. ungene fryder seg når det skal pyntes med advent-ting i morgen!! Koser meg eg og da..

Sender deg en superkosemoseoverdose!!!

Ha en flott lørdag!! Og super advent.. vel fortjent!!

Heeeeei kjære "attpåklatt"

Åååååå, så kos å høre fra deg igjen. Du er her enda du også ja. Nå skal du se at spiren sitter godt fast i magen din snart=)

Ja, det går bra med meg og jenta mi. Tar godt vare på henne og koser oss masse. Ja, tenk at nå nærmer julaften seg. Jeg har fått hengt opp julestjerna og adventstaka i vinduet. Koslig. Fått vasket vinduer og gjort reint skikkelig her hjemme i helga.

Tenkt mye på deg jeg skal du vite. Savner deg her. Bare rop på meg om jeg blir for lenge borte da. Hehe. Jeg kommer innom av og til skal du vite.

Ha en super fin helg og advent. Krysser fingrene for at spiren er hos deg snart.

Stooooor klem

Annonse

Heiiii der var du jo..

Har liksom ikke hatt noen sjanse til å bli gravid før nå... vi hadde jo ikm omtrent samtidig sist.. men fikk ikke mens før 21 nov!!

Var hos gyn pga en cyste(som er borte nå!!!) og hun syntes det var rart å gå over slik, alt såg jo bra ut,men har nok ikke hatt el og dermed ikke tr heller.. så "hoppet" over en pp i grunn. Men, kroppen trengte det gjerne etter spiralen..

Men, nå er vi klar!! Ble spådd her om dagen av chanell2 at spiren sitter før jul!! Håper virkelig det kunne stemme... men det er vel gjerne for mye å håpe på!!!

Så vi tar det som det kommer!!

Skal rope på deg eg vett du!! Og takk for at du krysser fingrene!!

Stoooor klem tilbake!!

Huff og huff da attpåklatt. Den dumme mensen. DU hadde cyste ja. Men kjempe bra at den er borte nå. Men du vet det at noen som ikke har EL i en mnd får mensen for det. Har jeg hørt i hvertfall.

Blir spennende nå fpr deg om spiren sitter nå før jul. Hvis ikke, så er det nok ikke lenge før skjønner du.

Nå kan jeg til og med krysse beina mine for deg også. Hehe. Kanskje det hjelper? Hihi.

Klem klem til deg go-jenta:=)

hehe..

Ikke mye kryssing av bein her i huset ihvertfall... nå skal det "jobbes"!!

Har ikm i "juleuken".. blir sååå spennende!! Tenk å sitte på julaften med spire i magen!!

Har du noe på følelsen siden du sier det på den måten eller??

Nå har eg ryddet enda mer i huset, så nå kan 1.søndag i advent bare komme..

Deilig å kjenne at kroppen fungerer også nå.. ikke bare bare med den prevensjonen heller altså. Godt å være uten...

Håper det blir noe "årnings" for deg på kjærlighetsfronten på nyåret.. det fortjener du! Og du har nok så mye å gi... heldig han som finner deg!!

Klem fra

Åhhhh, så spennende at du har IKM i juleuken. Så morro. Men ikke gi opp om du får mensen denne pp heller. Jepp, har en følelse av at det skjer det storet for deg snart. Så tenk positivt. Dette skal ordne seg for deg snuppa=)

For se om året 2007 blir et lykke år for meg når det gjelder kjærlighetsåret for meg. Jeg tar tida til hjelp. Gir ikke opp vettu.

Klem til deg.

Måtte inn å sjekke om du var her.. og jammen hadde du akkurat svart meg... hehe!

Gir ikke opp nei, men kjenner eg har veldig lyst til at det skal klaffe nå.

Hadde vært så grei tid å få på neste år, ungene startet på skole igjen, og eg kan kose meg masse hjemme!!! Og ikke så altfor stor alderforskjell...

Nå er det visst mat klar til meg.. snille mannen!!

Så vi snakkes, vennen!!

Takk for god følelse!! Det hjelper på å klare tenke positvit ihvertfall!!!

Klemklem!!

Og du må heller ikke gi opp nei... prinsen venter nok rundt hjørne!!

Kjære emblamamma=)

Så utrolig koslig å høre fra deg også igjen snuppeluppa=)

Hvordan går det med deg? Nå håper jeg virkelig spiren sitter hos deg snart. For det fortjener du virkelig altså. Husk å ikke gi opp. Jeg tenker masse på deg og krysser alt jeg har for deg.

Mange klemmer til deg fra meg.

Hei Juhu!!!=oD

Lenge siden sist ja...

Godt det går bar med deg jenta di...Du får kose deg godt i kveld da...=o)

Sambo og jeg har blitt enige å la være med dette baby-pratet...Trist for meg for jeg har så lyst på.. Men han er ikke klar ennå, dessverre=o(

Men jeg har sluttet på p-pillene mine og har IKKE tenkt å starte på de igjen...=o) Så vi får se hvor lenge det går med kondomer i huset her=o)

Håper du får en fin helg og koser deg masse=o)

Klem

Hei Juhujenta...

Hyggelig å se deg her inne igjen...

Kan informere deg om at jeg har testet positivt idag. 1 dag FØR IKM...

Leser at det er bare bra med deg og lillejenta.. Selv om det er mye som nå må gjøres alene som dere var 2 om tidligere.. Men du har nok gjort det rette valget..

God klem fra...

hei Juhujenta :-)

Det var lenge siden sist! Jeg har ikke fått med meg at du ikke er prøver lengre jeg... selv er jeg ikke så aktiv her inne lengre, blir så lei meg, og nå er mannen min syk så det blir ikke noe prøving på en stund... men jeg er her inne for å se om noen kjente er blitt gravide vet du ;)

Håper alt står bra til med deg da ;)

klemklemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...