mildemia Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Endelig er jeg i gang, i går fikk jeg tilbake 2 flotte "store" gullegg. Og i tillegg ble det fryst ned 6 egg. Da er det bare og smøre seg med mye tolmodighet fram til 13 desember (lucia dagen er vist nok en lykkedag, er det noen som påstår) ......jeg håper de har rett.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Hei mildemia Da er du endelig ruger... Så spennende!Hvor i landet holder du til da? Og skal du teste den 13,eller skal du ta blodprøve...? Lykke til!
martine68 Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Så spennende mildemia. Håper eggene fester seg slik at du kan gå julen i møte med en liten spire i magen. lykke til !
mildemia Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2006 Hei , og takk for svarene i fra dere alle. Jeg holder til på østlandet, og blir behandlet på Riksen der har jeg vert nå i 2 1/5 år. Jeg skal ta blobrøve den 13.12.06, men jeg får svar samme dag i og med jeg tar den på Riksen
Gjest Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Masse lykke til mildemia!!!! Dette blir jo kjempespennende! =) Håper de klorer seg fast der inne!
Aguin Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Lykke til Milldemia! Jeg tester også 13. To fine egg rett fra fryseren. Lykke til i neste rugeuke, og den 13. Spennende er det virkelig !
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 4. desember 2006 #7 Skrevet 4. desember 2006 Hallo rugedamer! Sender dere hell og lykkeønskninger i tonnevis. Håper å se lykksalighet og positive tester til Luciasang og søte lussekatter. Heia, heia!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå