En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Har fått svake streker på samtlige tester jeg har tatt nå disse tre dagene...har ikm den 5.des. Æsj er så lei av¨å ikke få noe ordentlig svar nå altså...prøvde CB i dag, og den blei også svak, men det kom jo en strek da...
Gjest Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Kanskje du burde vente med å teste til ETTER ikm???
kjærlighetsbaby Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 He he.. da er vi to med Ikm samme dag som er tidlig ute på "tester'n". Jeg testet første gang i dag, negativt! Samboeren min reiser mandag morgen, så jeg er kiin på et svar før ikm.. håper på resultat i morgen:)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2006 Uff så kjedelig! Men den kan fort forandre seg vet du:) Jeg har tatt sikkert 6-7 tester på disse to dagene, og fått strek på alle.. men den er litt svakere enn kontrollstreken da.
kjærlighetsbaby Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 Gurimalla.. blir dyrt for deg dette her.. Jeg må kjøpe en ny pakke senere i dag:) Gleder meg til å prøve imorgen, selv om det sikkert er litt tidlig! Drømte om to streker i natt, hvor sykt er ikke det?????? Våknet med et smil om munnen og måtte løpe på do.. Var bare å gå å legge seg igjen, ingen ting å feire. Nyter spenningen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå