martine68 Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 når jeg finner innlegg fra noen av dere som spør hvordan det går med meg. Jeg har ikke vært så aktiv i det siste fordi jeg har druknet i overtidsjobbing og juleforberedelser. Har liksom tenkt at da glemmer dere sikkert meg, men så er det altså noen som ikke gjør det :-). Jeg er som snarest innom å leser litt innimellom, men har ikke bidratt så mye. Derfor vil jeg gjerne si gratulerer til dere 2 som nettopp har blitt gravid. Tror det var 2 nye som stakk innom å annonserte sin graviditet. Så vil jeg gjerne ønske dere med el noen flotte adventsdager. Alle med ikm snart må pakke inn tanta og sende den til noen som trenger den :-) Det finnes alltid noen som ønsker å få den. Jeg har tenkt å sende min tante avgårde jeg også, men det spørs om hun kommer i retur. I dag står det kjøkkenvask på programmet. Det er liksom det som må gjøres for å få jul i huset. Det er så koselig å henge opp julegardinene når kjøkkenet er reint og rydding. Alle julegavene er nå i hus så imorgen blir det innpakking og klargjøring for å sende dem. Etter det blir det bare kos fram mot jul. Elsker å bruke ettermiddagene til å bake og kose meg sammen med ungene.
Beth Skrevet 4. desember 2006 #2 Skrevet 4. desember 2006 Du har ikm på onsdag, du? Så spennande! Du er flink som alt har julegåvene i boks - her har det vore altfor mykje mas med alt anna, men syster mi ordnar opp (vi kjøper noko saman). Kos deg, og la oss håpe tanta held seg laaaangt vekk! Det har du fortent. Klem frå
TussiLussi Skrevet 4. desember 2006 #3 Skrevet 4. desember 2006 Er litt spennende å titte innom og se hvordan ståa er her inne også da :-) Gleder meg også til mørke, vindfulle kvelder med stearinlys i stua og Linus på barne TV.... Ellers har jeg IKM den 11. og venter ( som vanlig..) i spenning ! Klem,
~Vimsemor~ Skrevet 4. desember 2006 #4 Skrevet 4. desember 2006 Det er travle dager nå for tiden, ja. En kollega sier alltid at "Norge går fremover på grunn av feriene; alt man skal rekke før jul, før påske, før sommerferien...." Noe sant i det, ja. Jeg har IKM torsdag og venter - venter - venter - venter. Og holder på å gå på veggen.... Takk og lov for en travel jobb! Vi får håpe på noen gode førjulsdager sammen med ungene; og glede oss over at uansett hva som skjer, så er det en flott tid vi går i møte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå