mamman til nyttårsbarn Skrevet 2. desember 2006 #1 Del Skrevet 2. desember 2006 I dag har sambo reist inn til oslo med veslejenta. hun skal på teater med farmor og i utgangspunktet sove over der. Jeg sitter nå her da, med nyvasket og pyntet hus - lurer på hva jeg skal ta meg til i dag... Kommer nok til å veksle mellom tv og internett! Åh, jeg er så trøtt om dagen- er oppe hver fuckings (unnskyld) time. Enten for å klø meg eller for å gå på do, blir ikke mye sammenhengende søvn av det - sikkert ikke alene om å ha det sånn. Jeg pleier å ta meg en dusj på natta når det blir for ille også smører jeg meg inn etterpå. Hehe, nå har jeg prøvd alt av kremer - det som funker en liten stund er en dusj og deretter smøring med olje!!!! Vanlig solsikkeolje! Skal også begynne å bruke phenamin nå - det hjelper noe mot kløen. Tenker på at ventetiden snart er over - gudskjelov! Han kunne gjerne kommet ut i dag for min del, men jeg ikke tenkt til å ta lakserolje etc. for å få det igang. Det får gå sin naturlige gang! Legen sa i går at det var ikke noe problem om bebisen ble født nå - da er det faktisk lov til å håpe:) Imens får vi sitter her da, oppblåste, med mangde vondter og vente på den stooooore dagen. Kjenner at jeg er klar, men likevel så gruer jeg meg da! Jeg er sikker på at øynene mine kommer til å se ut som to store tinntallerkner idet riene begynner - da er det jo ingen vei tilbake... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7317416-noen-sm%C3%A5-tanker-fra-en-trett-og-ventende-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammafor2gang Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 Niks - ingen vei tilbake nå..... Ut skal det:)))) *ler* Du får kose deg i julehuset ditt, sove litt og slappe av.... Før du aner er det barnegråt som preger hverdagen din:))) Ha en fin dag Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7317416-noen-sm%C3%A5-tanker-fra-en-trett-og-ventende-meg/#findComment-7317603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lystpåentiljeg Skrevet 2. desember 2006 #3 Del Skrevet 2. desember 2006 Du får veldig fin og myk hud da - av oljen mener jeg Skjønner godt at det ikke er noe moro den siste tiden, når man har mye plager. Slitt med litt av hvert selv, og det ødelegger jo hele "slutten" av svangerskapet. Vil jo bare vralte rundt og strutte med babymagen - men men, uansett ikke så altfor lenge igjen! Ugh, kjenner ijgen den følelsen mtpå fødsel. Har ikke gruet meg, har bare vært innstilt på at det kommer til å gjøre j.... vondt - men at resultatet blir bra. Hm, men nå som det nærmer seg, og noen av kynnerne tar skikkelig tak, slimproppen går og det virkelig nærmer seg.. skikkelig nervøs gitt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7317416-noen-sm%C3%A5-tanker-fra-en-trett-og-ventende-meg/#findComment-7319665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå