Prins&Prinsessa Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Har hørt at de små er ambefalt å få en tskje tran alt fra 4uker. Flere som har hørt dette? Min er 4uker på mandag,så lurer på å starte med det da.
♥maxen min♥ Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 Det er anbefalt ja, men min lille syntes tran var helt forferdelig, noe jeg også synes, så jeg hadde ikke samvittighet til å tvinge det i ham. Så han får d-vitamin dråper isteden, smaker ingenting!!
Marge Simpsons Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 jupp, startet ikke før 6 uer jeg da. Fikk ikke med meg dette med en gang ) Tran var et helvete å få inn. Tran på meg, sofaen, klær og over hele babyen og hyyyyyl skriiiik! d-dråper her. En kjekk oppfinnelse )
Tiddelidu Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Stemmer det. Anbefaler deg å gi det med sprøyte, mye enklere enn med skje. Trekk opp for noen dager det på badet. Gi det når beibien er naken og hold en klut eller papir klart til å tørke. Setter visst flekker på klærna, og lukta forsvinner ikke i vask.. Jeg gikk over til d-dråper pga lukta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå