Gå til innhold

Hei alle "bimmere" jeg er ny her :o) !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melder meg herved inn etter at jeg har vært leser på dette forumet i 3-4 mnd. Har hatt to pp og skal nå inn i våre tredje, el ca 11/12. Dette blir spennede!! Har ikke gått på noen form for prevensjon siden jeg var 16, 11 år siden. Men har brukt kondom og hoppet av lenge før svingen de siste årene. Så nå endelig kjører vi "løpet helt ut".

Håper på et mirakel snart :o)

Blir koselig å følge dere andre her også! Vi har ikke planer om å si noe om prøvingen så det er godt å ha noen i samme båt som man kan dele erfaringer med!

Ha en strååålende lørdag alle dere! Gleder meg til å "bli kjent"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen du !!!

Kjekt med nye bimmere!!!!!

Lykke til!!

Håper du får et kort og koselig opphold her!!

Velkommenklem til deg!!!

Og ha en flott lørdag du også..

Skrevet

Heisan!

Velkommen til oss! Jeg er ikke en av de mest aktive her, men titter innom hver dag!

Jeg er forresten også i min 3.pp, går og venter på EL, men med mine lange sykluser, er det ikke alltid godt å si når EL er!

Lykke til og håper du blir fort gravid!!

Skrevet

Er ikke så veldig "gammel" her jeg heller.. men har blitt rimelig hektet siden jeg meldte meg inn. er nå i vår 6pp.

Har aldri testet El og sånn, men vet nå, etter et lite regnestykke på dinbaby at vi traff ganske bra denne gangen..kanskje..

Ikm på tirsdag og venter i spenning:)

Velkommen skal du være:)

Skrevet

Hei og velkommen her!

Alttid kjekt med nye prøvere:-) Jeg har vært her siden august, så jeg føler meg faktisk "litt gammel" her inne. Er i min 3pp, men glir snart over i 4pp føler jeg:-(

Håper besøket ditt blir kort her , før du drar inn på 1.trim!

*klem*

Skrevet

Hei igjen dere hyggelige jenter!!

Takk for varm velkomst!! Håper også oppholdet mitt blir kort og godt ;o)

Ønsker alle dere lykke til og håper mange av oss kan bli gravide og starte 2007 med jubelbrus!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...