Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. desember 2006 #1 Skrevet 2. desember 2006 Har Lukas i min seng, våkner tidlig av at han ligger der og sparker. Litt kjipt da jeg er så trøtt etter en natt med dårlig søvn! Er det luft eller? Han "sier" jo ikke no!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 2. desember 2006 #2 Skrevet 2. desember 2006 kan jo være han har vondt i magen men hvis jeg skulle gjette så er det vel det at han er våken og har et tonn med energi som må ut:) madelen gjør sånn av og til og her betyr det, jippi, det er morgen:)
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. desember 2006 #3 Skrevet 2. desember 2006 Jeg vil tro at det ikke er luft smerter,han komuniserer med deg er min tanke.Sparking med bena er en indikasjon på å at de er glade,altså "mamma nå er jeg våken se og snakk med meg litt da..." Eller "der kommer mamma farende forbi,da ma jeg sparke litt for å få oppmerksomhet" Ååååå jeg husker da Luke sparket med bena slik,nyt det for det forsvinner ;O)
BizziBee Skrevet 2. desember 2006 #4 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har også bare tenkt dette som positivt. I tillegg til å sparke vilt med beina, supplerte snuppa vår med å slå knyttnevene i madrassen evt ulike steder på kroppen sin. Så veldig komisk ut, men jeg oppfattet dette som et tegn på glede over at eeeeendelig våknet mamma!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 2. desember 2006 #5 Skrevet 2. desember 2006 min har også denne sparkinga..men på han er det bare så enkelt at han ikke vil ha dyne på. blir for varmt å ligge uunder samme dyne. så da tar jeg av han dyna en stund og han sovner med en gang igjen. men det er han det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå