Gå til innhold

Jeg får tvillinger!!! =)

Anbefalte innlegg

Hei hei, jenter..

Er det flere som har fått en slik gledelig nyhet?

Fikk vite det på første UL for to dager siden, kom som et sjokk.. men nå er jeg bare helt utrolig glad og ikke minst stolt!

Jeg vet det at det kommer til å bli dobelt så mye arbed, men jeg gleder meg jeg=)

Pappa`en er like stolt, så vi går med et smil rundt munn hver dag=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7317113-jeg-f%C3%A5r-tvillinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis da ;) Kunne de se om de var eneggede eller toeggede da??? Hehe... Morro...Synes bare det er fler og fler jeg som blir tvillingravide ;) Og hvor langt er du på vei?! Har to nurk i magen jeg også..Er 23+3 idag.

Nei, ho kunne ikke se det enda..men skal inn igjen på UL i begynnelsen av januar=) Får vite da, men ho kunne se at den største bebisen er en gutt=) Jeg er 19+4 på vei, syntes tiden flyr=)

Skal få litt mere info neste gang også, vet jo nesten ingenting om hva som skjer fremover enda da!

Men fikk beskjed om at jeg skulle bli godt fulgt opp, og det er jeg veldig glad for=)

Så morro da:) Så hun klarte og se hvem som var størst av de også assa...Hmm... Bare fått vite vekt og slikt jeg og at de trur det er to gutter, de er ikke helt sikre enda.Ja jeg vet og det syntes jeg er kjempe bra for oss som venter to .) Er jo litt mere beroligende også da man har vært og sett at nurkene har det bra ;) Vil også informere at det er også ett eget forum her på Bim for oss tvillingravide, så du er hjertlig velkommen dit ;) Er ikke akkurat mye liv der inne men da kan du jo spørre folk med erfaringer og forskjellige ting som er i samme båt som deg.

Ønsker deg masse lykke til videre... Kansje du har lagt ut noen magebilder oxo.... Syns det er så morro og se andre også som venter to :)

Annonse

Ja, ho fikk sett at han som ligger nederst er størst=) Jeg har bare fått lagt ut ett bilde, ligger under Sissel85, det er noen uker gammelt..men skal få ordnet litt i bilde-systemet mitt=)

Har du bilder ute også eller?

Ønsker deg også lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...