Gå til innhold

store mager eller?

Millapril

Anbefalte innlegg

Hei

Er nå i uke 26, snart bare 100 dager igjen!

Men jeg får stadig vekk høre fra folk, at jeg har så stor mage i forhold til at jeg har termin 14. mars! Synes nesten det er litt frekt...

"Oi, har du så lenge igjen" liksom...

Mener de da at jeg er så unormalt stor i forhold til ant. mnd jeg er på vei eller at jeg bare ser skikkelig tjukk ut?

Er det noen andre som har fått store fine mager der ute?

Fortsetter under...

Hei på deg :-)

Hehe ja, jeg har vel fått høre det en gang eller to. Tror folk sier det mest fordi de ikke har noe bedre å si, jeg tenker ikke noe særlig på det. Jeg synes magen min er fin, og jeg er dritstolt av den :-) Føler meg ikke tjukk, bare magen som har blitt stor og rund. Håper jeg da, kanskje jeg bare lever lykkelig uvitende ;-)

hehe, jeg får også kommentarer på magen ja! Må liksom si at jeg er jo 6 mnd på vei da....bla bla bla.

Sanasol kommenterer den alltid ;-) hehe lol

tror kanskje folk synes det høres ekstra lenge til fordi vi er på denne siden av nyttår.

Føler meg jo rimelig trygg på denne siden, men jammen er det ikke lenge igjen før vi bikker over i 2007 og da er det jo ikke lenge igjen.

Bikker snart over 100 dagers milepælen jeg også...neste fredag :-)

jeg har fått motsatt kommentar, "og så er du ikke større?" når jeg forteller hvor langt jeg er kommet. Målte meg forleden dag, 96cm rundt livet, målt over magen. Er begynt på uke 35 idag. 44 dager igjen. Sammenligner jeg meg selv med andre gravide jeg ser, så er jeg ikke så stor egentlig. Har nesten ikke lagt på meg heller, bare magen som har vokst.

Kjenner meg igjen der ja. Jeg magen min vokste mye i en periode midt i svangerskapet og jeg fikk stadig kommentarer som "Oi, nå har du blitt stor" og "Er du sikker på at det ikke er to inni der?". Etterhvert så har veksten jevnet seg ut, og en stund her synes jeg at jeg var liten. Nå er det er jo bare 40 dager igjen, men det kan jo være at det kommer en liten vekst etappe helt på slutten her også. Føler meg liksom ikke så "sprekkeferdig" som jeg hadde forventet:)

Annonse

Det er godt å høre Bellen! Folk spør meg hele tiden om hvordan formen er, og den er jo fortsatt fin den, så jeg svarer det. "Bare vent" sier de da, skikkelig bedrevitende. Alle sier at det er SÅ tungt på slutten og det er bare å legge seg ned og grue seg visstnok. Jeg skjønner jo at magen blir større og at det naturlig nok blir tyngre å gjøre ting, det har jo allerede blitt ganske så tungt å bevege seg, men de trenger vel ikke skremme vannet av meg allerede liksom :-/

Hittil synes jeg bare det er fint å være gravid, jeg koser meg. Det virker som det provoserer de som hadde tunge svangerskap, som om jeg har det bra for å ergre de. De ser på det som sin plikt å informere meg om at dette er ingen munter affære, nei langt derifra! Men det skal jo sies at man får jo bare høre skrekkhistoriene også da. Tar det med en klype salt, jeg :-)

Samsyn; det er fordi jeg er misunnelig ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...