Gå til innhold

El dagene nå, koselig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har virkelig fått fart på syklusen min denne akupunkturen altså. Har fått skikk på el å gå til aku.

Jeg har nå gått til aku i 9 uker, kjenner at kroppen fungerer bedre og bedre med tanke på å få syklusen på rett kjøl. Jeg har også hatt(tror jeg) el regelmessig siden jeg begynte. Et til gode må vel være det at lysten på sex har blitt adskillig større enn den har vært de siste åra. Det er jo en fordel i diss tider, hehe.....

Er inne i dag 14 i dag, tror og håper at jeg hadde el i går. Er nå inne og leser på gravidesidene på fosterutvikling i uke to og tre....Har igrunnen en lei vane å gjøre det hver mnd. En gang vil det nok treffe.

Vedvarende datatrøbbel gjør sitt til at jeg ikke er så mye her, men jobbehelg=besøk her inne.

Martine, hvordan går det med deg? Er du like opptatt av dette babyprosjektet som jeg er enda?

Jeg må bare si at jeg virkelig håper å få denne babyen snart slik at jeg kan få noe annet å tenke på enn det. Har jo ikke tanker for annet enn å bli gravid. kunne vært godt å "begynne " å leve igjen. Føler meg virkelig som i min egen verden. Nå er jeg i 18. pp og synes det er på tide å få fart på dette....

God helg til dere vakre jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Agne. Så koselig at du spør hvordan det går med meg:-). Jeg er ikke så ofte inne å skriver nå. Jeg har kommet til 15.pp nå og kjenner at dette begynner å bli slitsomt. Ønske om baby er like stort som før, men føler det tar for mye tid i mine tanker. Derfor har bestemt meg får å leve som normalt og tar julebordsessongen som den kommer. Jeg kan ikke gå i 14.dager hver pp og liksom være gravid. Jeg plages en del med migrene og livet har blitt mye bedre etter at jeg har begynt å spise medisin igjen når symptomene kommer.

Nå har jeg kommet til dag 11 dpo og ikm er like om hjørnet nok en gang. Håpet og ønsket er der denne gangen også. Puppene er ømme som alltid. Jeg temper nå og tempen har hoppet opp og ned etter el denne gangen. Legger jeg godviljen til ser jeg en festedipp i kurven min. Som du skjønner er ønsket om en liten baby absolutt til stede.

Det høres veldig spennende ut med akkupunktur Agne. At den også har innvirkning på sexlysten er jo bare helt topp. Man trenger nok en liten oppspriting av den etter å ha holdt på så lenge med dette prosjektet.

Kjenner meg veldig igjen i det med å lese om fosterutvikling i ukene etter el. Jeg leser det hver pp når det nærmer seg ikm samtidig som jeg ønsker og håper at denne gangen skjer det kanskje inni meg :-)

Ha en flott helg Agne.

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...